نماینده مردم مسجدسلیمان، اندیکا، لالی و هفتکل در مجلس شورای اسلامی از دستور معاون اول رییس جمهور برای اختصاص مبلغ ۱۰ هزار میلیارد ریال برای احداث و تکمیل باند دوم جاده اهواز - مسجدسلیمان - اندیکا خبر داد.
کد خبر: ۱۰۱۹۵۵۳
تاریخ انتشار: ۱۰ دی ۱۴۰۰ - ۱۸:۰۹ 31 December 2021

علیرضا ورناصری روز جمعه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا با اشاره به سفر استانی رییس جمهور در شهریور امسال به خوزستان بیان کرد: یکی از تصمیمات مهم به عنوان مصوبات این سفر، تکمیل برخی از راه‌های ارتباطی استان بود.

وی افزود: با پیگیری صورت گرفته، معاون اول رییس جمهور در ابلاغیه‌ای به وزارت راه و شهرسازی و سازمان مدیریت و برنامه ریزی دستور داد مبلغ ۱۰ هزار میلیارد ریال به نسبت مساوی قیر رایگان تا سال ۱۴۰۳ برای احداث و تکمیل باند دوم راه اهواز - مسجدسلیمان - اندیکا اختصاص داده شود.

نماینده مردم مسجدسلیمان، اندیکا، لالی و هفتکل در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه تکمیل این پروژه از جمله مطالبات دیرینه اهالی منطقه است گفت: پیشرفت اجرایی پروژه باند دوم راه اهواز - مسجدسلیمان - اندیکا و روند تخصیص منابع مالی آن از سوی سازمان برنامه و بودجه و وزارت راه و شهرسازی به صورت مستمر به معاون اجرایی رییس جمهور گزارش خواهد شد.

بر اساس این گزارش، جاده مسجدسلیمان - اهواز که برخی آن را جاده مرگ می‌نامند به دلیل شرایط نامطلوب، شاهد حوادث جاده‌ای متعدد است و تاکنون موجب جان باختن و مصدوم شدن تعداد زیادی شده است. تکمیل این راه در کاهش آمار تلفات جانی و مالی ناشی از حوادث رانندگی منطقه نقش موثری خواهد داشت.

مسجدسلیمان و اندیکا در شمال خوزستان واقع هستند.فاصله مرکز مسجدسلیمان و اندیکا تا اهواز به ترتیب حدود ۱۴۰ و ۱۸۰ کیلومتر است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار