رئیس اتحادیه عکاسان کرمانشاه در گفتگو با تابناک:
رئیس اتحادیه عکاسان کرمانشاه گفت: متاسفانه صنف عکاسان به فراموشی سپرده شده و وضعیت نامناسب درآمدی منجر به درخواست ابطال پروانه از سوی ١۵ واحد صنفی در سال جاری شده است.
کد خبر: ۱۰۱۸۷۷۸
تاریخ انتشار: ۰۶ دی ۱۴۰۰ - ۱۵:۳۶ 27 December 2021

مرتضی جمشیدی مفید در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه اظهار کرد: در حال حاضر ٣۵٠ واحد صنفی در اتحادیه عکاسان کرمانشاه که شامل لابراتوردارها، ظهور و چاپ عکس رنگی، عکاسان و فیلمبرداران هستند، فعالیت می‌کنند.

وی با اشاره به اخذ مالیات نامعقول از این واحد‌ها افزود: متاسفانه درآمد این صنف با مالیات‌های تعیین شده همخوانی ندارد و علی رغم نامه نگاری و ارسال درخواست‌ها همچنان از وضعیت موجود ناراضی بوده و با توجه به کاهش چشمگیر درآمد‌ها خواستار کاهش میزان مالیات‌های تعیین شده هستیم.

رئیس اتحادیه عکاسان کرمانشاه خاطر نشان کرد: با ظهور کامپیوتر‌ها و گوشی‌های هوشمند عملا بخش عمده‌ای از فعالیت واحد‌های صنفی عکاسان از میان رفت، در کنار این موضوع دفاتر پیشخوان خدمات و بسیاری از ادارات از جمله پست اقدام به عکاسی نمودند.

وی در ادامه تصریح کرد: به روزرسانی سیستم‌های موجود در عکاسی‌ها تا حد ممکن انجام شده اگرچه درآمد کافی برای این امر وجود ندارد و تسهیلات خاصی نیز به این صنف تعلق نگرفته است.

مفید با بیان اینکه متاسفانه صنف عکاسان به فراموشی سپرده شده تاکید کرد: وضعیت نامناسب درآمدی سبب شده که امسال ١۵ واحد برای ابطال پروانه کسب درخواست دهند.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار