مدیر مخابرات منطقه خوزستان گفت: شبکه ارتباطات سیار در مناطقی از شهرستان های ماهشهر ، دزفول و اهواز توسعه و بهبود یافت.
کد خبر: ۱۰۱۸۷۴۹
تاریخ انتشار: ۰۶ دی ۱۴۰۰ - ۱۴:۰۳ 27 December 2021

رحیم فلاح زاده دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: با بهینه سازی و ارتقای تکنولوژی سایت پرسرعت همراه اول مرکز مخابرات  ولیعصر شهرستان ماهشهر ، شبکه ارتباطی همراه اول در این منطقه بهبود و توسعه یافت.

وی گفت: به منظور  رفع مشکلات شبکه ارتباطی و  نقاط کور پوشش آنتن دهی و گسترش شبکه ارتباطی همراه اول، سایت پرسرعت مرکز مخابراتی ولیعصر این شهرستان  با ۶ متر افزایش ارتفاع آنتن های این دکل و ارتقای تکنولوژی به ۴.۵G بهینه سازی شد.
مدیر مخابرات منطقه خوزستان ادامه داد: با بهینه سازی و ارتقای تکنولوژی سایت پر سرعت مرکز مخابرات ولیعصر ماهشهر علاوه بر تقویت و رفع مشکلات پوشش آنتن دهی، اینترنت و شبکه ارتباطی همراه اول مشترکان مناطق اطراف  این سایت بهینه سازی و توسعه یافت و موجب پایداری و توسعه شبکه ارتباطی همراه اول در ماهشهر شد. 

فلاح زاده بیان کرد:  این اقدام تاثیر به سزایی در کاهش نقاط کور و افزایش پهنای باند شبکه تلفن همراه و در نتیجه باعث پایداری شبکه ارتباطی همراه اول، ارتقای سرعت و کیفیت تبادل اطلاعات دیتایی به ویژه جهت استفاده دانش آموزان و دانشجویان و دیگر کارهای مبتنی بر دیتای ارتباطات سیار خواهد داشت. 

مدیر مخابرات منطقه خوزستان همچنین به نصب تجهیزات فنی بر روی دکل پتروشیمی رازی و شبکه ارتباطی همراه اول در بندر امام خمینی اشاره کرد و گفت: این طرح در ادامه توسعه شبکه همراه اول و با نصب و راه اندازی تجهیزات فنی و تکنولوژی پر سرعت ۴G انجام گرفت. 

وی با اشاره به بهینه سازی دکل مخابراتی مستقر در دبیرستان طالقانی دزفول گفت: نصب و بهینه سازی این سایت مشکل آنتن دهی نقاط کور را برطرف کرده و تاثیر زیادی در بهبود و تقویت پوشش شبکه ای پر سرعت همراه اول در مناطق اطراف این سایت پر سرعت دارد.

بهینه سازی و بهبود شبکه ارتباطی در مرکز شهر اهواز

مدیر مخابرات منطقه خوزستان در ادامه به بهینه سازی ، جابجایی و تعویض دکل بیمارستان امام خمینی (ره) در شهر اهواز اشاره کرد و گفت: اجرای این طرح ضمن رفع مشکل آنتن دهی نقاط کور تاثیر به سزایی در بهبود و تقویت آنتن و پوشش شبکه ای همراه اول در بیمارستان امام خمینی (ره)  اهواز و مناطق  اطراف این سایت دارد.

برچسب ها: ارتباطات ، اینترنت
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار