کد خبر: ۱۰۱۷۴۸۸
تاریخ انتشار: ۳۰ آذر ۱۴۰۰ - ۱۵:۲۴ 21 December 2021

استاندار خوزستان رسیدگی به مشکلات شهرستان ها را از اولویت‌های جدی دولت سیزدهم دانست و گفت: در این راستا بهبود و توسعه زیرساخت‌های شهری در این مناطق باید تسریع شود.

به گزارش ایرنا صادق خلیلیان دوشنبه شب در نشست بررسی مشکلات شهرستان‌های آغاجاری و بهبهان در محل استانداری خوزستان اظهار داشت: یکی از دستورکارها در دولت جدید، رسیدگی به مسائل و مشکلات شهرستان‌ها است.

وی بیان داشت: در همین راستا، برای رسیدگی و بررسی مشکلات شهرستان‌های آغاجاری، ۲ نشست در استانداری خوزستان برگزار شد که به تسریع در تکمیل پروژه های عمرانی مختلف بخصوص در زمینه خدمات رسانی به روستاهای منطقه منجر شد.

استاندار خوزستان مهمترین مشکلات شهرستان‌های بهبهان و آغاجاری را در بخش آب و فاضلاب عنوان کرد و ادامه داد: برای رفع بخشی از این چالش‌ها، اقدام لازم از سوی شبکه آب شهری آغاجاری و تاسیسات تصفیه آب این منطقه در دستور کار قرار گرفت.

خلیلیان اضافه‌کرد: همزمان با رسیدگی به مشکلات آب شرب شهرستان‌های بهبهان و آغاجاری، رفع مشکلات مربوط به آب روستایی این مناطق با جدیت در حال پیگیری است.

استاندار خوزستان با تاکید بر اینکه بهره‌مندی هرچه سریعتر مردم از پروژه‌های زیرساختی و عمرانی از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است گفت: این درحالی است که در زمینه اجرای پروژه‌های راهسازی در این مناطق نیز، برنامه ریزی‌ لازم صورت گرفته است.

خلیلیان همچنین در بخش دیگری از این نشست توجه به ایجاد فرصت‌های شغلی پایدار  همچنین توسعه سرمایه‌گذاری بخش خصوصی در این شهرستان‌ها را ضروری دانست و گفت: با اقداماتی که صورت گرفته، اشتغالزایی با محور فعالیت‌های صنعتی و کشاورزی در این شهرستان‌ها بیش از پیش مورد توجه قرار خواهد گرفت.

نشست بررسی مشکلات شهرستان‌های استان خوزستان با حضور مسئولان شهرستانی، استانی و نمایندگان مردم خوزستان در مجلس شورای اسلامی به صورت هفتگی برگزار می‌شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار