هنگام رانندگي سرعت مطئنه را رعايت و از هرگونه سرعت و سبقت غيرمجاز، استفاده از تلفن همراه درحين رانندگي، انحرافات ناگهاني و رانندگي در حالت خستگي و خواب آلودگي خودداري کنند تا شاهدچنین حوادث ناگواری نباشیم.
کد خبر: ۱۰۱۷۳۰۷
تاریخ انتشار: ۲۹ آذر ۱۴۰۰ - ۱۸:۲۹ 20 December 2021

به گزارش تابناک مازندران، اخبار انتظامی استان مازندران در مورخه 29/09/1400 تقدیم حضور می گردد.
-------------
انهدام باند سارقان قطعات خودرو با 32 فقره سرقت در آمل
جانشین انتظامی استان مازندران از انهدام باند سارقان قطعات داخل خودرو با 32 فقره سرقت در شهرستان آمل خبر داد 
سرهنگ سید موسی حسینی در گفت ‌وگو با خبرنگار پايگاه خبري پليس، گفت: در پی وقوع سرقت های متعدد قطعات داخل خودرو در آمل، موضوع در دستورکار کارگاهان پلیس آگاهی شهرستان قرار گرفت.
وی افزود: ماموران با انجام تحقیقات پلیسی، سارقان را شناسایی و با هماهنگی قضائی در اقدامی غافلگیرانه آنها را دستگیر کردند.
جانشین انتظامی استان مازندران در خصوص شیوه و شگرد سارقان تصريح کرد: متهمان در قالب باند 3 نفره با دستکاری پلاک خودرو خودشان اقدام به سرقت قطعات داخل خودرو شهروندان می کردند.
وی ادامه داد: ماموران پلیس آگاهی با هماهنگی های قضائی، سارقان را که با یک دستگاه خودروی مینی بوس در حال حمل قطعات مسروقه بودند، شناسایی و در یک عملیات ضربتی دستگیر کردند.
سرهنگ حسینی با بيان اينكه سارقان در بازجویی های بعمل آمده به 32 فقره سرقت داخل خودرو اعتراف کردند، خاطرنشان کرد: اعضای این باند پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائي معرفی و  با قرار مناسب روانه زندان شدند.
----------
دستگیری سارق به عنف خودرو پراید
فرمانده انتظامي شهرستان نور از دستگيري سارق به عنف خودرو پراید در عملیات پلیسی مشترک با گشت انتظامی محمودآباد خبر داد 
به گزارش خبرنگار پايگاه خبري پليس، سرهنگ علی داداش تبار در تشريح اين خبرگفت: در پی وصول خبری مبنی بر سرقت یک دستگاه خودرو پراید با تهدید سلاح گرم، بلافاصله موضوع در دستور کار ماموران انتظامی شهرستان قرار گرفت.
وي افزود: با توجه به نبودن اطلاعات کافي درخصوص متهم، نهايتاً عوامل پليس آگاهي با بهره گيري از توان اطلاعاتي خود توانستند خودروی سرقت شده را در مسیر شهرستان نور به محمودآباد شناسایی کنند.
فرمانده انتظامي شهرستان  نور تصریح کرد: علي رغم اینکه متهم به همراه خودرو پراید از حوزه استحفاظی شهرستان خارج شده بود، بلافاصله موضوع به فرماندهی انتظامی شهرستان محمودآباد گزارش شد.
داداش تبار ادامه داد: با همکاری و تلاش تنگاتنگ ماموران انتظامی شهرستان محمودآباد، خودرو مذکور توقیف و راننده آن دستگیر شد و در بازرسی از متهم، یک قبضه سلاح گرم از وی کشف شد.
سرهنگ داداش تبار در پایان خاطرنشان کرد: متهم در بازجویی اولیه به سرقت خودرو پراید با ضرب و جرح شاکی اعتراف کرد که در اين خصوص پرونده تشکیل و جهت سير مراحل قانوني تحويل مراجع قضائي شد.
---------------------
2 کشته و 1 مجروح در حادثه رانندگی محور ساری میاندورود 
فرمانده انتظامی میاندورود از وقوع 2 مورد تصادف رانندگي بین خودرو کامیون و عابر پیاده در شهرستان میاندورود خبر داد 
به گزارش خبرنگار پايگاه خبري پليس، سرهنگ "مجید باقری" در تشریح این خبر بيان داشت: در پي دریافت گزارشی از مرکز فوریتهای پلیس110 مبنی بر وقوع تصادف در محور ساری به میاندورود بلافاصله‌ ماموران کلانتری 11 به محل اعزام شدند.
وي ادامه داد: ماموران با حضور در محل مشاهده کردند يك دستگاه خودروی کامیون و پراید با 2 عابر برخورد و متاسفانه در اين حادثه 2 نفر به علت شدت جراحات وارده در دم فوت کردند.
فرمانده انتظامی میاندورود در پايان به رانندگان توصیه كرد: هنگام رانندگي سرعت مطئنه را رعايت و از هرگونه سرعت و سبقت غيرمجاز، استفاده از تلفن همراه درحين رانندگي، انحرافات ناگهاني و رانندگي در حالت خستگي و خواب آلودگي خودداري کنند تا شاهدچنین حوادث ناگواری نباشیم.
---------------------
پراید سرقتی بعد از 24 ساعت در جویبار کشف شد
فرمانده انتظامي جویبار از کشف خودرو سواری پراید که در شهرستان فریدونکنار به سرقت رفته بود، خبر داد 
به گزارش خبرگزاری پايگاه خبري پليس، سرهنگ غلامرضا جعفری در تشریح این خبر بیان داشت: در راستای اجرای طرح امنیت محله محور ماموران انتظامی در حین گشت زنی به خودروی سواری پراید که پلاک آن مخدوش شده بود مظنون می شوند.
وي با اشاره توقیف خودروی پراید با اقدام سریع پلیس، افزود: با بررسی و استعلام از پلاک خودرو مشخص شد که در 24 ساعت گذشته در شهرستان فریدونکنار این پراید به سرقت رفته بود و متهم  که دارای سوابق کیفری متعددی در زمینه سرقت بوده است، دستگیر شد.
سرهنگ جعفری با اشاره به اینکه متهم در تحقیقات اولیه به سرقت خودرو پراید در شهرستان فریدونکنار اعتراف کرد، خاطرنشان کرد: خودرو جهت سیر مراحل قانونی به پارکینگ انتقال و متهم پس از تشکيل پرونده به مرجع قضائي معرفی شد.
---------------------
دستگیری سارق دوربین های مدار بسته در ساری
فرمانده انتظامی ساری از شناسايي و دستگيري سارق دوربین های مداربسته با 10فقره سرقت در این شهرستان، خبر داد 
به گزارش خبرنگار پايگاه خبري پليس، سرهنگ عبدااله حسن زاده گفت: در پي وقوع چندین فقره سرقت دوربین های مدار بسته از اماکن خصوصی و دولتی در شهرستان ساری، تحقیق و بررسی در این خصوص در دستور کار ماموران کلانتری 11 قرار گرفت.
وی افزود: ماموران با انجام اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات پلیسی، فردی را که دارای سوابق متعدد کیفری در این شهرستان بود به عنوان مظنون شناسایی و دستگیر کردند.
فرمانده انتظامی شهرستان ساری، تصریح کرد: متهم در بازجویی های به عمل آمده تاکنون به10 فقره سرقت دوربین مدار بسته در یک ماه گذشته اعتراف کرد و پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد.
سرهنگ حسن زاده ضمن هشدار به شهروندان، صاحبان اماکن خصوصی دولتی و.... از آنان خواست: در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک مراتب را به مرکز فوریت ها 110 پلیس اطلاع رسانی نمایند.
---------------------
کشف 8 کیلو مواد افیونی و دستگیری 3 سوداگر مرگ در بهشهر
فرمانده انتظامی بهشهر از دستگیری 3 عامل افیونی و کشف 8 کیلوگرم موادمخدر از نوع تریاک، خبر داد 
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ حسن عنایتی با اعلام این خبر اظهار داشت: در پی کسب خبری مبنی بر فعالیت افرادی در امر قاچاق مواد مخدر، موضوع در دستور کار ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر قرار گرفت.
وی افزود: ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر شهرستان با انجام اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات پلیسی موفق به شناسایی 3 عامل افیونی در این ارتباط شدند.
فرمانده انتظامی بهشهر با بیان اینکه متهمان، 2 زن و یک مرد بوده اند، خاطرنشان کرد: ماموران پس از هماهنگی قضائی، متهمان را در عملیاتی ضربتی دستگیر و در بازرسی از خودرو آنان، 8 کیلوگرم تریاک را کشف کردند.
سرهنگ عنایتی با اشاره به تاثیرات مخرب مواد مخدر بر سلامت فردی و خانوادگی از شهروندان خواست: ضمن مراقبت از فرزندان خود در صورت شناسایی عاملان تهیه و توزیع موادمخدر موضوع را به مرکز فوریتهای پلیس110 اعلام دارند.
---------------------
دستگیری سارق سیم برق و کشف 18 فقره سرقت در بابلسر
فرمانده انتظامی بابلسر از دستگیری یک سارق حرفه ای سیم برق و کشف 18 فقره سرقت در این شهرستان خبر داد 
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ حسین زارع گفت: در پي وقوع چندین فقره سرقت سيم برق در شهر بهنمیر، شناسايي و دستگيري سارق يا سارقان در دستور كار ماموران انتظامی آن بخش قرار گرفت.
وی در ادامه افزود: ماموران تجسس فرماندهی انتظامی بخش بهنمیر با اقدام اطلاعاتی و پلیسی یک سارق حرفه ای سم برق را شناسایی و پس از هماهنگی قضایی وی را دستگیر کردند.
فرمانده انتظامی شهرستان بابلسر تصریح کرد: متهم پس از انتقال به مقر انتظامی در بازجوئی های فنی و پلیسی به 18فقره سرقت از کابل های برق در سطح شهر بهنمیر اعتراف کرد.
سرهنگ زارع در پایان ضمن تشکر از اعتماد مردم به پلیس اظهار داشتند: چنین اقدام مجرمانه از سوی سارقان ضمن ایجاد خسارت به اموال دولتی و مردم باعث قطعی برق و نارضایتی شهروندان خواهد شد لذا شایسته است شهروندان گرامی نسبت به تردد بی موقع و دیروقت شبانه ی افراد مشکوک حساس تر بوده و مراتب از طریق تلفن 110 به مرکز فوریت های پلیسی اعلام تا اقدامات لازم از سوی مامورین انجام پذیرد.
---------------------
سقوط از ارتفاع، مرگ جوان 30 ساله نکایی را رقم زد
فرمانده انتظامی نکا از فوت یک کارگر30 ساله ساختمانی بر اثر سقوط از ارتفاع10متری در این شهرستان خبر داد 
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ قاسم عزیزی در تشریح جزئیات این خبر گفت: برابر گزارش مرکز فوریت‌های پلیسی مبنی بر فوت یک کارگر ساختمانی بر اثر سقوط از ارتفاع 10متری در کارگاه در حال ساخت و نصب در شهرک صنعتی فاز دو شهرستان نکا، بلافاصله ماموران انتظامی و امدادی به محل مورد نظر اعزام شدند.
وی افزود: ماموران پس از رسیدن به محل مشاهده کردند، فرد 30ساله که در حال نصب قطعات سیلو یک شرکت تولید نهاده دامی بود به دلایل نامعلومی سقوط و در دم جان داد.
فرمانده انتظامی شهرستان نکا با بیان اینکه در این زمینه پرونده تشکیل و برای انجام مراحل قانونی به مراجع ذیربط ارسال شد، خاطرنشان کرد: به کارگران عزیز توصیه می کنیم که در حین انجام کار حتماً موارد ایمنی را رعایت کنند تا شاهد حوادث تلخ این چنینی نباشیم.
---------------------
کشف 29 فقره سرقت در طرح ارتقاء امنیت اجتماعی بابل
فرمانده انتظامی بابل از کشف 29 فقره انواع سرقت در طرح ارتقاء امنیت اجتماعی محله محور این شهرستان خبر داد 
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس،سرهنگ محمد زمان شالیکار با اعلام این خبر، گفت: در 24 ساعت گذشته طرح ارتقاء امنیت اجتماعی محله محور با هدف افزایش آسايش و آرامش شهروندان و مبارزه با سارقان، فروشندگان مواد مخدر و اخلاگران نظم و امنیت عمومی در سطح شهرستان بابل به اجرا در آمد.
وی با اشاره به کشف 29 فقره سرقت از قطعات داخل خودرو، منازل شخصی و ساختمان های نیمه کاره ، موتور سیکلت در این طرح، بیان داشت: کشف 29 فقره انواع سرقت از دست آوردهای این فرماندهی در این طرح بوده است.
فرمانده انتظامی شهرستان بابل با بیان اینکه در این طرح 6 اتومبیل و2 موتور سیکلت متخلف توقیف شد، تصریح کرد: در این طرح 6 سارق سابقه دار، 9 عامل تهیه و توزیع مواد مخدر شناسایی و دستگیر شدند.
سرهنگ شالیکار در پایان از شهروندان خواست: هرگونه اخبار و اطلاعات از فعاليت مجرمان و برهم زنندگان نظم و امنيت عمومی در شهرستان را از طريق مركز فوريت‌هاي پليسي 110 اعلام کنند.
---------------------

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار