تابناک کرمانشاه گزارش می دهد:
در نشست تجلیل از راهداران و فعالان حوزه حمل و نقل که با حضور استاندار، فرماندار و عوامل راهداری استان کرمانشاه تشکیل شد، دغدغه‌های این حوزه مورد بررسی قرار گرفت.
کد خبر: ۱۰۱۷۱۶۲
تاریخ انتشار: ۲۹ آذر ۱۴۰۰ - ۱۰:۲۰ 20 December 2021

از راهداران و فعالان حوزه حمل و نقل کرمانشاه تجلیل شد

به گزارش خبرنگار تابناک کرمانشاه صبح امروز جلسه تجلیل از راهداران و فعالان عرصه حمل و نقل با حضور استاندار، فرماندار کرمانشاه و عوامل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمانشاه برگزار شد.

در این نشست علاوه بر ارائه گزارش عملکرد اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمانشاه، علی اکبر رضوی پور رئیس کانون رانندگان استان کرمانشاه و انجمن صنفی رانندگان کنگاور به بیان دغدغه های رانندگان پرداخت و گفت: مطالبه اصلی رانندگان در دو حوزه تعویق در پرداخت کرایه رانندگان و عدم امکانات رفاهی، همچنین نبود نماینده ای از صنف رانندگان برای رسیدگی به دغدغه های آن هاست، مورد دیگر نبود درمانگاه تامین اجتماعی در کلیه شهرستان ها استان برای رفع مشکلات حوزه درمان رانندگان است.

در ادامه برومند عباسی به عنوان نماینده انجمن صنفی رانندگان کرمانشاه تصریح کرد: چرخ اقتصاد هر کشور به حمل و نقل آن وابسته است، بنابراین لازم است زمان بیشتری برای رانندگان صرف شود.

وی در ادامه به نبود نمایندگی بیمه طرف قرار داد در تمامی شهرستان ها استان اشاره کرد و گفت: لازم است بیمه طرف قرارداد یک شعبه در داخل پایانه قرار دهد.

عباسی در پایان به حمل بار غیر مجاز از سوی دلالان در قالب رانندگان خبر داد و درخواست تسریع در رسیدگی به این امر را عنوان کرد.

کهزاد محبی دبیر انجمن صنفی حمل و نقل کالای کرمانشاه نیز به ورود شرکت های استارتاپ به عرصه حمل و نقل اشاره ای داشت و بیان کرد: این شرکت ها با ادعای افزایش بهره وری بدون آورده و سرمایه گذاری، حمایت دولتی کسب کردند و با بهره گیری از لابی های پر نفوذ دستورالعمل هایی برای خود صادر کردند.

وی گفت: از استاندار تقاضا داریم دستورات ویژه جهت استفاده از ظرفیت بومی استان در این حوزه را صادر کنند.

مهدی حسنی نماینده انجمن صنفی رانندگان نیز در پایان به بیان مطالبات رانندگان پرداخت و خاطر نشان ساخت: ٢٠ هزار راننده جاده ای را شناسایی و برای آن ها کارت هوشمند صادر کردیم که کمکی به جلوگیری از حمل قاچاق شده، در همین راستا بعد از تهران، استان دوم در حوزه ساماندهی رانندگان هستیم.

وی در پایان تاکید کرد: اخیرا شهرداری کرمانشاه در حوزه حمل و نقل بار و وانت بار در حوزه درون شهری ورود کرده وسازمان حمل بار تشکیل شده از سوی آن به خلافی تمامی وانت بارها می پردازند که رسیدگی به این امر دغدغه بسیاری از رانندگان است.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار