تابناک-مرحله دیگری از رزمایش بزرگ کمک‌های مؤمنانه نیروی زمینی سپاه با حضور جمعی از مسئولان ارشد استان هرمزگان و مقامات محلی در مصلای نماز جمعه بندرعباس آغاز شد.
کد خبر: ۱۰۱۵۷۹۷
تاریخ انتشار: ۲۲ آذر ۱۴۰۰ - ۱۹:۰۱ 13 December 2021

به گزارش تابناک هرمزگان؛مرحله دیگری از رزمایش بزرگ کمک‌های مؤمنانه نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با حضور جمعی از مسئولان ارشد استان هرمزگان و مقامات محلی در مصلای نماز جمعه بندرعباس آغاز شد.

در این مرحله از کمک‌های مؤمنانه نیروی زمینی سپاه، توزیع و اهدای هزاران قلم جهیزیه، هزاران کیسه آرد، هزاران بسته کمک مؤمنانه معیشتی، بهداشتی، سبد ورزشی، منبع‌های ذخیره آب، ده‌ها چرخ خیاطی، و هزاران قلم لوازم التحریر با مشارکت بنیاد احسان و منطقه آزاد قشم تهیه شده و از امروز تا چند روز آینده، در بین محرومان شناسایی شده در مناطق مختلف استان هرمزگان توزیع خواهد شد.

در این رزمایش مردمیاری، یکصد سری از اقلام اهدایی کپرنشینان منطقه بشاگرد، شامل گاز و قابلمه و ظروف منزل است. ۱۰۰ بسته اقلام ورزشی اهدایی شامل، میز تنیس، میز فوتبال دستی، انواع توپ فوتبال والیبال و...، دروازه گل کوچک، اقلام بدنسازی، حلقه بسکتبال، کیسه بوکس، تور والیبال، تاتمی و جعبه کمک‌های اولیه است.

در این مرحله از کمک‌ها، سی و سه دستگاه چرخ خیاطی به کارگاه‌های تولیدی و اشتغال‌زایی تقدیم می‌شود؛ کارگاه‌هایی که در مراحل مختلف توسط کارشناسان اعزامی قرارگاه سازندگی و محرومیت زدایی نیروی زمینی سپاه آموزش‌های لازم به آنان داده شده است.

در این مرحله همچنین یک هزار بسته بهداشتی اهدایی قرارگاه سازندگی، محرومیت‌زدایی و مردم یاری نیروی زمینی سپاه شامل پوشک بزرگسالان، پوشک بچه و اقلام بهداشتی ویژه بانوان توزیع خواهد شد. یکصد مخزن آب ۵۰۰ لیتری بهداشتی تهیه شده از دیگر هدایایی است که برای بهره برداری ساکنان مناطق محروم بشاگرد تهیه شده است.

در همین مرحله از رزمایش کمک‌های مؤمنانه، پانصد سری لوازم التحریر به دانش آموزان محروم و کمتر برخوردار منطقه اهدا می‌شود.

این عملیات خدماتی و مردمیاری به اهتمام قرارگاه سازندگی و محرومیت زدایی نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، قرارگاه مدینه منوره و همچنین تعاون و همکاری ویژه بنیاد احسان ستاد اجرایی فرامین حضرت امام (ره)، منطقه آزاد قشم، کمیته امداد حضرت امام (ره) و جمعی از خیرین مردمی و سپاهی تدارک دیده شده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار