امام جمعه همدان:
نماینده، ولی فقیه در استان همدان با توصیه به مسئولان مبنی بر اینکه در تمام عرصه‌ها مردم را از خود بدانند، گفت: حضور میدانی در کنار مردم اهمیت بسیاری دارد.
کد خبر: ۱۰۱۵۴۱۰
تاریخ انتشار: ۲۱ آذر ۱۴۰۰ - ۱۲:۲۸ 12 December 2021
نماینده، ولی فقیه در استان همدان با توصیه به مسئولان مبنی بر اینکه در تمام عرصه‌ها مردم را از خود بدانند، گفت: حضور میدانی در کنار مردم اهمیت بسیاری دارد.

به گزارش تابناک همدان از تسنیم، آیت‌الله حبیب‌الله شعبانی پیش از ظهر امروز در مراسم تکریم و معارفه جانشین فرمانده سپاه همدان اظهار داشت: در خدمت به اسلام، نظام و مردم بازنشستگی نداریم.

وی افزود: کسی که بنای خدمت دارد تا لحظه پایانی باید بنایش بر خدمت باشد یعنی ممکن است جنس ماموریت‌ها، رنگ لباس‌ها و ... تغییر کند، اما کسی که بنای خدمت دارد باید تا لحظه آخر در خدمت اسلام و مسلمین باشد.

نماینده، ولی فقیه در استان همدان با بیان اینکه از همه زحمات ۴۰ ساله سردار فرجی در عرصه‌های مختلف تشکر می‌کنم گفت: تقدیر ما آنچان حائز اهمیت نیست بلکه آنچه اهمیت دارد این است که این زحمات ۴۰ ساله در نگاه خدای متعال مقبول افتد.

وی اظهار داشت: حضور در عرصه‌های مختلف در دفاع مقدس، مدافعان حرم در سوریه، فعالیت در عرصه مبارزه با اغتشاشات داخلی، و فعالیت در عرصه مقابله با کرونا عرصه‌هایی است که ایشان تلاش بسیاری کردند.

شعبانی توضیح داد: این حضور در عرصه‌های مختلف تنها برای خدمت‌رسانی به اسلام و نظام است بنابراین در این بین مهم نیست مسند ما چه باشد یا در کدام جبهه؛ بلکه آنچه اهمیت دارد حضور در میدان برای رضای خداست.

وی با بیان اینکه قیام برای خدا عرصه‌ها و مظاهر مختلف دارد عنوان کرد: حضور میدانی در کنار مردم اهمیت دارد یعنی فارغ از اینکه چه جایگاهی داریم آنچه مهم است در کنار بدنه مردم بودن و اینکه مردم آن مسئول را از خود بدانند، است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار