تابناک- رئیس دانشگاه هرمزگان گفت: توجه به پژوهش و فناوری باید از آموزش و پرورش شروع شود.
کد خبر: ۱۰۱۴۷۷۹
تاریخ انتشار: ۱۸ آذر ۱۴۰۰ - ۱۰:۲۵ 09 December 2021

 

به گزارش خبرنگار تابناک  از بندرعباس دکتر شیخی رئیس دانشگاه هرمزگان مراسم اختتامیه  هفته پژوهش و فناوری استان هرمزگان اظهارداشت: هفته پژوهش و فناوری هر سال در سطح استانی و ملی برگزار می شود و در سطح استان با برگزاری نمایشگاهی به صورت مجازی امسال برگزار شد.
وی افزود: در گذر تاریخ تحولات با فواصل زمانی بسیار صورت می گرفته است و انقلاب های صنعتی، علمی و کشاورزی با فواصل بسیار رخ داده است اما هم اکنون در کسری از ثانیه تحولات رخ می دهد.
شیخی بیان کرد: گاهی متاسفانه نگاه ها آنچنان که باید باشد به امر تحقیق و فناوری نیست؛پالایشگاه نفت ستاره خلیج فارس نمادی از اهمیت پژوهش و فناوری است و امیدواریم با توجه به محدودیت ها توجه بیشتری با پژوهش شود و باور داشت و این باور را در عرصه عمل پیدا کرد‌
رئیس دانشگاه هرمزگان خاطرنشان کرد: بایستی از آموزش و پرورش شروع کرد و زیرساخت ها را برای آینده سازان و دانش آموزان مهیا کرد؛ سرمایه گذاری بر امر پژوهش و فناوری باید از دانش آموزان آغاز شود.
شیخی خاطرنشان کرد: حضور دانش آموزان در همایش پژوهش و فناوری موجب دلگرمی و امید ما می شود چرا که آینده پژوهش و فناوری در گرو توجه به این قشر حیاتی است.

انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار