معاون سوادآموزی آموزش‌وپرورش بوشهر:
معاون سوادآموزی اداره کل آموزش و پرورش استان بوشهر از رشد بیش از ۵۰ درصدی جذب واجدین شرایط در دوره‌های سوادآموزی نسبت به مدت زمان مشابه در سال گذشته خبر داد.
کد خبر: ۱۰۱۲۶۰
تاریخ انتشار: ۰۴ مهر ۱۳۹۴ - ۲۲:۴۷ 26 September 2015
تابناک بوشهر: غلامرضا دانش‌فر با اشاره به افزایش ۵۰ درصدی جذب واجدین شرایط دوره های سوادآموزی استان بوشهر نسبت به مدت زمان مشابه در سال گذشته گفت: اقلام و کتاب‌های آموزشی بر اساس برنامه و سهمیه پیش بینی شده تشکیل کلاس‌های دوره های مختلف سوادآموزی در سال جاری تامین شده‌است.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان بوشهر، وی ادامه داد: این اقلام شامل سه هزار جلد کتاب در دوره سوادآموزی، ۱۲هزار جلد کتاب در دوره انتقال، دو هزار جلد کتاب در دوره تحکیم سواد، یک‌هزار و ۵۰۰ جلد دفتر و چهار هزار و ۵۰۰ نوع از اقلام آموزشی دیگر است که اقلام ذکر شده در حال تحویل به شهرستان ها و مناطق استان است.

معاون سوادآموزی اداره کل آموزش و پرورش استان بوشهر افزود:  در سال جاری  ۴ هزار و ۲۰۰ نفر سوادآموز در دوره های مختلف سوادآموزی تحت پوشش قرار خواهند گرفت.

وی در پایان خاطرنشان کرد: با توجه به توافقات به عمل آمده با کمیساریای عالی پناهندگان،  ۶۲ نفر از اتباع خارجی نیز به صورت ویژه تحت پوشش سوادآموزی قرار خواهند گرفت و در مجموع ۳۷۴ نفر از اتباع خارجی در سال جاری تحت پوشش سوادآموزی قرار دارند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار