هفته هفتم لیگ برتر
استقلال‌اهواز در دقایق پایانی مغلوب دو گل محمد ابراهیمی و مهدی کیانی گسترش فولاد شد.
کد خبر: ۱۰۱۱۴۳
تاریخ انتشار: ۰۴ مهر ۱۳۹۴ - ۱۹:۳۲ 26 September 2015
 استقلال اهوازی ها با یک هفته غیبت به دلیل لغو شدن بازی شان در مقابل نفت از هفته ششم، امروز در حالی به مصاف گسترشی ها می روند که دیدار قبلی خود را در اصفهان با یک تساوی به پایان برد، در طرف مقابل گسترشی ها نیز که در زمین خود بازی ششم را در مقابل آبی های تهران شکست خوردند امروز در مقابل آبی های اهواز صف آرایی می کنند. گسترش با این پیروزی 11 امتیازی شد و تا رده ششم جدول بالا آمد، استقلال اهواز نیز با همان 5 امتیاز در رده چهاردهم باقی ماند تا شرایطش برای ادامه لیگ دشوارتر باشد.
هفته هفتم لیگ برتر، دوره پانزدهم، ورزشگاه غدیر اهواز، ساعت 17:30
داور: محمد ملکی کمک ها: مجید ویشگاهی، فرید امیدوار

استقلال اهواز:

پرویز کریمی، محسن حمیدی، محمداسماعیل نظری، مرتضی منصوری(میلاد پاک پرور 85)، مبین میردورقی، میلاد جعفری، علی بیگدلی، آرمین میردورقی(هله چی56)، مهدی اسلامی، رضا بهمیی(حمزه خضیراوی 77) و حسین بهرامی
سرمربی: سیاوش بختیاری زاده


گسترش فولاد:
گئورگی گئورگی اف، امید نظامی پور، مگنو باتیستا، مهدی کیانی، مرتضی اسدی، محمد ابراهیمی، محمد نصرتی، داریوش شجاعیان(ترشیز 92)، مصطفی اکرامی، سعید دقیقی(سید محسن حسینی 57) و امیرحسین کریمی(علیرضا لطیفی 64)
سرمربی: فراز کمالوند

اخطار:
استقلال اهواز - محمد اسماعیل نظر(92)


شرح گل:
0 – 1 (گسترش فولاد، محمد ابراهیمی، دقیقه 83) محمد ابراهیمی که در بازی امروز تلاش ویژه ای از خود ارائه داد و بارها با حرکات تکنیکی خود مدافعان استقلال اهواز را به هم ریخت در این دقیقه از اشتباه محرز مدافع اهوازی ها یعنی اسلامی استفاده کرد و پا به توپ به محوطه حریف رفت و از زاویه بسته شوت محکمی را روانه دروازه آنها کرد و با اشتباه پرویز کریمی این توپ به گل گسترشی ها تبدیل شد.
0 – 2 (گسترش فولاد، مهدی کیانی، دقیقه 4+90) مهدی کیانی از پشت محوطه جریمه با شوتی محکم و زیبا توپ را گوشه دروازه کریمی فرستاد و استقلالی ها برای دومین بار دروازه خود را باز شده دیدند.


حاشیه:
*استقلال اهوازی ها با لباسی متفاوت در بازی امروز به میدان آمدند، آنها با پیراهنی که طرحی مانند لباس تیم ملی پرو داشت به این بازی آمدند.
*پس از اعلام پنالتی در این بازی توسط محمد ملکی، داور این بازی، فراز کمالوند اعتراض زیادی به کادر داوری این بازی داشت و معتقد بود که این پنالتی به ناحق برعلیه تیم وی گرفته شده است، البته تصاویر آهسته نشان می داد که در این رابطه حق با فراز کمالوند است.
*این بازی اولین دیداری بود که برادران میردورقی از ابتدا در ترکیب تیم بودند و کنار یکدیگر به بازی پرداختند.
*استقلالی های اهواز در این بازی به دلیل محرومیت و مصدومیت و . . . هشت بازیکن خود را در اختیار نداشتند که در نوع خود مورد عجیبی بود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :