فرماندار همدان: سرشماری نفوس و مسکن برای شهرستان ما یک موضوع حیثیتی است.
کد خبر: ۱۰۰۹۴۳۱
تاریخ انتشار: ۲۴ آبان ۱۴۰۰ - ۲۰:۵۰ 15 November 2021
فرماندار همدان: سرشماری نفوس و مسکن برای شهرستان ما یک موضوع حیثیتی است

 به گزارش تابناک همدان، در نشستی با حضور فرماندار شهرستان همدان، رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان، معاونت آمار سازمان مدیریت استان و معاونین اجرایی سرشماری آخرین وضعیت عملیات میدانی سرشماری مورد بررسی و تبادل نظر قرار گرفت.

فرماندار همدان با بیان اینکه سرشماری نفوس و مسکن برای شهرستان ما یک موضوع حیثیتی است تاکید کرد: هماهنگی لازم با مراکز ذیربط دارای خانوار‌های موسسه‌ای انجام شده است و مشکلی در این زمینه به ما منعکس نشده است.

محمد علی محمدی با اشاره به اهمیت سرشماری دقیق و اخذ اطلاعات خانوار‌های غایب تصریح کرد: با توجه به تمدید مهلت سرشماری انتظار می‌رود ماموران سرشماری با همه توان نسبت به مراجعه مجدد به خانوار‌های غایب و تکمیل اطلاعات اقدام کنند.

وی ضمن قدردانی از همکاری مطلوب مردم با ماموران سرشماری اظهار کرد: مردم فهیم همدان با درک این موضوع که این آمار و اطلاعات مبنای برنامه ریزی و جذب اعتبارات و سایر منابع قرار خواهد گرفت همکاری قابل توجهی با عوامل سرشماری دارند.

وی اضافه کرد: آن دسته از همشهریان که تاکنون موفق به ارایه اطلاعات خود به ماموران سرشماری نشده اند می‌توانند از طریق شماره تلفن‌های ۳۸۳۲۰۹۵۲، ۳۸۳۲۰۶۱۸، ۳۸۳۲۰۹۵۵ ضمن تماس با مرکز سرشماری اطلاعات خود را بصورت تلفنی اعلام کنند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار