در پایان این رقابت‌ها، تیم‌ صنایع بازیافت راتا شمال (کاله) با مجموع ۱۰ امتیاز در صدر جدول و تیم‌های بیمارستان نیکان و زاگرس شیراز با هشت امتیاز به ترتیب در جایگاه دوم و سوم جدول رده‌بندی تیمی قرار گرفتند.
کد خبر: ۱۰۰۸۶۳۰
تاریخ انتشار: ۲۱ آبان ۱۴۰۰ - ۲۰:۱۷ 12 November 2021

به گزارش تابناک مازندران از روابط عمومی، هفته چهارم مسابقات لیگ برتر اهداف پروازی به میزبانی دراک شیراز امروز جمعه ۲۱ آبان در سایت اهداف پروازی زنده یاد محمدعلی اینانلو برگزار شد.
در هفته چهارم این دوره از رقابت‌ها تیم‌های صنایع بازیافت راتا شمال (کاله)، بیمارستان نیکان، زاگرس شیراز، فولاد مبارکه سپاهان و چشم‌انداز آرش به میزبانی دراک شیراز با هم به رقابت پرداختند. تیم هیئت ایلام در این هفته با قرعه استراحت رو‌به‌رو بود.
در بخش انفرادی شاهو امامی راد از زاگرس شیراز، علیرضا عباسی و محمد‌حسین پرورش‌نیا از فولاد مبارکه سپاهان در ماده تراپ آقایان و علی دوستی از صنایع بازیافت راتا شمال (کاله)، امیرمحمد دادگر از فولاد مبارکه سپاهان و عبدالقادیر شیرمحمدی از دراک شیراز در ماده اسکیت اول تا سوم شدند.
در ماده تراپ بانوان و جوانان هم محمد بیرانوند از صنایع بازیافت راتا شمال (کاله)، امیر محمدیان از زاگرس شیراز و مرضیه پرورش‌نیا از فولاد مبارکه سپاهان توانستند مقام‌های اول تا سوم را کسب کنند.
در پایان هفته چهارم این رقابت‌ها، تیم صنایع بازیافت راتا شمال (کاله) با مجموع امتیاز ۱۰ در صدر جدول و تیم‌های بیمارستان نیکان و زاگرس شیراز با امتیاز ۸ به ترتیب در جایگاه دوم و سوم جدول رده‌بندی تیمی قرار گرفتند

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار