نخستین نشست شورای مدیران قایی دادگستری اصفهان
تعداد پرونده‌های صلح و سازش در استان اصفهان از میانگین کشوری بالاتر است.
کد خبر: ۱۰۰۸۳۰۹
تاریخ انتشار: ۱۹ آبان ۱۴۰۰ - ۱۸:۵۹ 10 November 2021

رئیس کل دادگستری استان در اولین نشست شورای مدیران قضایی دادگستری این استان گفت: استان از ظرفیت بالایی برای افزایش این تعداد پرونده‌ها برخوردار است.
حجت الاسلام اسدالله جعفری به بررسی آخرین وضعیت دادگستری‌ها اشاره کرد و گفت: دستور کار اصلی ما براساس سناد تحول قوه قضاییه است.
وی رفع اطاله دادرسی مهم‌ترین برنامه دادگستری دانست و افزود: درصدد هستیم با تمامی ظرفیت‌های پیش بینی شده در قانون اقدام کنیم که تا ۴ ماه آینده به نتیجه محسوس دست یابیم.
رئیس کل دادگستری استان گفت: فساد به هر نحوه و شکلی و از سوی هر فرد و گروهی باشد دستگاه قضایی قاطعانه مقابله و مبارزه می‌کند.
حجت الاسلام جعفری با بیان این که حضور میدانی مدیران قضایی در دستور کار قرار دارد و شاخص اصلی عملکرد جهادی است، گفت: هر جایی کار مردم گره خورده اتاق کار ما نیز همان جا است.
وی به مطالبه کشاورزان اصفهانی اشاره کرد و افزود: کشاورزان دارای حق هستند و قانون این حق را داده است و در عین حال همه مطالبه گران باید مراقب باشند بهانه به دست معاندین و افراد سودجو ندهند و ما در کنار استاندار و اعضای شورای تامین پیگیر مطالبات هستیم.
رئیس کل دادگستری استان گفت: در مسئله آب و هر موضوع دیگر اگر مسئولی تکلیف قانونی را انجام نداده و کوتاهی کرده باشد و ترک فعلی صورت گرفته دستگاه قضایی ورود پیدا می‌کند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار