مدیرعامل شرکت گاز ایلام 'tj: تنظیم دمای هوای منازل بین ۱۸ تا ۲۱ درجه نقش مهمی در کاهش مصرف گاز دارد.
کد خبر: ۱۰۰۸۲۲۷
تاریخ انتشار: ۲۰ آبان ۱۴۰۰ - ۱۵:۴۵ 11 November 2021

به گزارش  تابناک ایلام ،عباس شمس اللهی  با اشاره به فرارسیدن فصل سرد سال، برودت هوا و افزایش مصرف گاز در استان گفت: با توجه به نزدیک شدن فصل سرما و استفاده از وسایل گرمایشی برای جلوگیری از وقوع حوادث دلخراش رعایت نکات ایمنی در استفاده از این وسایل الزامی است.

او افزود: شهروندان قبل از استفاده از بخاری باید از باز بودن مسیر دودکش اطمینان حاصل کنند و هر وسیله گازسوز باید یک دودکش مجزا و مخصوص به خود داشته و حداقل یک متر از کف پشت بام و لبه دیوار مجاور فاصله داشته باشد.

مدیرعامل شرکت گاز ایلام با اشاره به اهمیت کنترل دقیق وسایل گازسوز به منظور اطمینان از سلامت کارکرد آن‌ها یادآور شد: کلاهک H در مبادی خروجی دودکش‌ها به دلیل ممانعت از فشار جریان باد و خروج گاز‌های سوخت الزامی است و رعایت این نکات برای حفظ سلامت باید جدی گرفته شود.

شمس اللهی تاکید کرد: مشترکان گاز از قرار دادن خروجی دودکش در داخل راهروها، حیاط خلوت‌های مسقف و همچنین بصورت افقی به منظور جلوگیری از حوادث ناشی از گاز گرفتگی خودداری کنند.

او مطرح کرد: بخاری بدون دودکش به هیچ عنوان در محیط‌های بسته مانند اتاق خواب و آبگرمکن در مکان‌هایی مانند انباری، آشپزخانه‌های کوچک، حمام یا رختکن و نورگیر‌ها نباید نصب شود./ع

بیشتر بخوانید:

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار