سازمان فرهنگی، هنری و ورزشی شهرداری قم فراخوان شرکت در مسابقه «رالی خانوادگی»را اعلام کرد.
کد خبر: ۱۰۰۸۰۹۳
تاریخ انتشار: ۱۹ آبان ۱۴۰۰ - ۱۰:۲۶ 10 November 2021

به گزارش تابناک قم، سازمان فرهنگی، هنری و ورزشی شهرداری قم با مشارکت هیئت اتومبیلرانی و موتورسواری استان در ادامه برگزاری مجموعه برنامه‌های «روز قم» اقدام به طراحی و اجرای مسابقه رالی خانوادگی برای شهروندان قمی کرده است.

این برنامه، رالی سرعت نبوده و به‌صورت نقشه‌خوانی و مسیریابی ویژه خانواده‌ها برگزار می‌شود که در هر خودرو می‌بایست یک خانواده حضورداشته باشند که یکی از اعضای خانواده اقدام به نقشه‌خوانی و مسیریابی و همسر وی اقدام به رانندگی می‌کند.

علاقه‌مندان برای ثبت‌نام در این رویداد مفرح و جذاب می‌توانند به سایت سازمان فرهنگی، هنری و ورزشی شهرداری قم به آدرس fv-qom.ir مراجعه و فرم ثبت‌نام را تکمیل کنند.

گفتنی است به‌منظور آشنایی شرکت‌کنندگان با نحوه برگزاری این مسابقه و همچنین ارائه آموزش‌های لازم و پاسخ به سؤالات و ابهامات، جلسه توجیهی و ارائه نقشه آزمایشی در روز چهارشنبه برگزار می‌شود که زمان و مکان آن متعاقباً به ثبت‌نام کنندگان اعلام خواهد شد.

رالی خانوادگی روز جمعه ۲۱ آبان از ساعت ۸ صبح از پارکینگ ساختمان شهرداری قم واقع در بلوار امام موسی صدر آغاز و نقشه اصلی مسابقه در همان مکان ارائه خواهد شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار