مدال‌آوران و هفت مسؤول اسبق هیات جودو استان قم در سال‌های پس از پیروزی انقلاب در مراسمی با حضور رئیس فدراسیون این رشته تجلیل شدند.
کد خبر: ۱۰۰۷۳۱۹
تاریخ انتشار: ۱۶ آبان ۱۴۰۰ - ۰۸:۴۵ 07 November 2021

به گزارش تابناک قم، هیات جودو استان قم در حاشیه رقابت‌های جودو قهرمانی رده سنی نوجوانان قم در مراسمی با شکوه با حضور رئیس فدراسیون جودو، مدیر کل ورزش و جوانان، اعضای شورای شهر و سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری، تربیت‌بدنی ناجا و سایر میهمانان از مدال‌آوران قم در مسابقات اخیر قهرمانی کشور و همچنین مسوولان اسبق این هیات قدردانی کرد.

این مراسم با صحبت‌های محمدحسن سالاری رئیس هیات جودو استان قم آغاز شد و با سخنرانی رسول منعم مدیر کل ورزش و جوانان قم ادامه یافت تا اینکه در بخش نخست تجلیل، هفت تن از مسوولان سابق هیات جودو استان قم که بعد از پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران در این هیات منشاء خدمت بوده‌اند، قدردانی شد.

تجلیل از مسوولان جودو قم در 4 دهه پس از پیروزی انقلاب

مسوولان اسبق هیات جودو استان قم به ترتیب جمشید وحید ( سابقه فعالیت بین سال‌های ۱۳۶۲ تا ۱۳۶۶)، محمد ایل‌سعادتی (سال ۱۳۶۷)، مهدی زمانیان (۱۳۶۷ تا ۱۳۷۵)، ابوالقاسم آقاکوچکی (۱۳۷۵ تا ۱۳۸۳)، امیر آزاددانا (۱۳۸۴ تا ۱۳۸۶)، سعید علیزاده (۱۳۹۱ تا ۱۳۹۵) و مجید متقی (۱۳۸۷ تا ۱۳۹۱ و ۱۳۹۵ تا ۱۳۹۹) در این مراسم با حضور آرش میراسماعیل رئیس فدراسیون جودو و سایر مسوولان مورد تجلیل و قدردانی قرار گرفتند.

در ادامه این مراسم آرش میراسماعیلی در خصوص وضعیت حال حاضر جودو ایران صحبت کرد و سپس از قهرمانان این رشته ورزشی که در مسابقات سال ۱۴۰۰ جودو قهرمانی نوجوانان و جوانان ایران با کسب مدال‌های رنگارنگ افتخار آفرین شدند، با حضور خانواده‌های ورزشکاران تجلیل و قدردانی به عمل آمد.

قدردانی از افتخارآفرینان جود قم در مسابقات ۱۴۰۰

در این بخش محمدجواد محبی دارنده دو مدال طلا از مسابقات سال ۱۴۰۰ جودو نوجوانان و جوانان ایران و پدیده مسابقات قهرمانی کشور در سال جاری با اهدای جایزه نقدی قدردانی شد، سپس برادر وی یعنی ابوالفضل محبی دارنده نشان برنز و ابوالفضل قاسمی نفر سوم و دارنده مدال برنز مسابقات امسال نوجوانان ایران مورد تجلیل قرار گرفتند.

همچنین در این مراسم یاسر رضاقلی‌گل دارنده دو نشان طلای مسابقات کشوری در سال‌های ۱۳۹۷ و ۱۳۹۸ و نفراتی همچون حسین‌خانی، عالمی و جعفریان اعضای تیم منتخب جود استان قم با اهدای لوح تقدیر توسط مسوولان فدراسیون جودو و اداره کل ورزش و جوانان قم قدردانی شدند.

ادای احترام به خانواده جودوکار فقید و تجلیل از مربیان

محمدرضا صحرایی نایب‌قهرمان کاتای آسیا و جهان و دارنده مدال طلای مسابقات بین‌المللی اروپا که به عنوان سرمربی با تیم نوجوانان قم عنوان سوم مسابقات سال ۱۴۰۰ قهرمانی کشور را کسب کرد و مدیر فنی تیم‌های منتخب جودو قم نیز محسوب می‌شود در بخش دیگری از این مراسم مورد تجلیل قرار گرفت.

سپس از سیدعلی میرسپاسی سرمربی تیم جوانان قم در مسابقات قهرمانی ایران، علیرضا معتضدی مربی و سرپرست تیم‌های منتخب جودو قم، حمیدرضا محققی مربی تیم نوجوانان و یوسف‌ فرج‌اللهی مربی باشگاه سیدمعصوم و از مربیان قهرمان‌پرور جودو تجلیل و قدردانی شد.

همچنین در بخشی از این مراسم یاد و خاطره زنده‌یاد محمدامین ترجیح از جودوکاران مستعد و آینده‌دار قم که حدود دو سال قبل جان به جان آفرین تسلیم کرد با حضور پدر و مادر این ورزشکار فقید از والدین زنده‌یاد ترجیح قدردانی شد و رئیس فدراسیون جودو از خانواده وی قدردانی کرد.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار