فرمانده نیروی انتظامی فارس گفت: در صورت درخواست از سوی هر مسئول و یا دستگاه اجرایی، پلیس قادر است در مدت 48 ساعت مجرمان، متکدیان و معتادان متجاهر را دستگیر و تحویل قانون دهد.
کد خبر: ۱۰۰۶۵۶۸
تاریخ انتشار: ۱۲ آبان ۱۴۰۰ - ۱۵:۲۵ 03 November 2021

تابناک فارس به نقل از فارس: سردار رهام بخش حبیبی پیش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران در مورد فعالیت‌های 7 ماهه سال جاری اظهار داشت: متلاشی کردن 74 باند سارق و دستگیری 206 نفر شامل سرقت از 470 منزل مسکونی از سوی 189 نفر، 44 خودرو، دستگیری 6 باند حرفه‌ای و اعتراف به 121 فقره سرقت از جمله فعالیت پلیس آگاهی است.

وی با اشاره به اینکه رعایت حقوق شهروندی مانع از برخورد قاطع با افرادی که به نوامیس، جان و مال مردم تعرض می کنند نیست، افزود: نیروی انتظامی به ویژه پلیس آگاهی در راستای تعهد قانونی، اخلاقی و اجتماعی، در شبانه روز آماده مقابله با خلافکاران، سارقان مسلح و دیگر افراد بزهکار است.

فرمانده انتظامی استان فارس خاطرنشان کرد: دستگیری کلاهبردارانی که مبلغ یک میلیارد و 500 میلیون تومان از 50 نفر از افرادی که مشغول فعالیت در اسنپ بودند، کشف و دستگیری 827 کلاهبردار در قالب فروش کالا‌های خانگی در سایت، تشکیل 4 هزار و 500 پرونده، خواهر و بردار که مبادرت به فروش منسوجات در سایت می کردند و نیز متخلفان درج آگهی فروش خودرو نیسان از دیگر فعالیت ناحیه انتظامی می‌باشد.

سردار حبیبی بیان کرد: کشف 113 قبضه سلاح گرم و دستگیری 9 باند 19 نفره، سارق دوچرخه، 35 فقره سرقت درون خودرو و اعتراف به 30 فقره سرقت نیز از فعالیت‌های دیگر 7 ماهه نیروی انتظامی به شمار می‌رود.

وی از متلاشی شدن 51 باند حمل و توزیع مواد مخدر خبر داد و افزود در این رابطه 40 نفر دستگیر شدند.

حبیبی بیان داشت: جمع‌آوری 2 هزار و 158 معتاد متجاهر، 79 هزار انواع قرص های غیرمجاز، هزار و 171 متخلف و کشف هزار و 127 سلاح غیرقانونی، بخش دیگری از اقدامات تلاشگران عرصه امنیت در سال جاری است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار