استاندار همدان:
استاندار همدان در دیدار مدیرکل و معاونین بیمه سلامت استان با تبریک هفته بیمه سلامت گفت: بیمه سلامت یکی از ارکان مهم و تاثیرگذار حوزه سلامت است که بخش زیادی از مردم از خدمات این بیمه استفاده می‌کنند.
کد خبر: ۱۰۰۶۳۳۸
تاریخ انتشار: ۱۱ آبان ۱۴۰۰ - ۱۹:۰۶ 02 November 2021
استاندار همدان در دیدار مدیرکل و معاونین بیمه سلامت استان با تبریک هفته بیمه سلامت گفت: بیمه سلامت یکی از ارکان مهم و تاثیرگذار حوزه سلامت است که بخش زیادی از مردم از خدمات این بیمه استفاده می‌کنند. 

به گزارش تابناک همدان، علیرضا قاسمی فرزاد اظهار داشت: بیمه سلامت یکی از ارکان مهم بیمه‌ای کشور است که خدمات را پیوسته و خوب به مردم ارائه کرده و در سال‌های اخیر این خدمات کیفیت بهتری پیدا کرده و ما شاهد بوده ایم که برخی از پوشش‌ها که قبلاً نبوده اکنون اضافه شده است، ولی تا رسیدن به نقطه مطلوب فاصله داریم و باید حتماً توجه ویژه‌ای به این حوزه شود مخصوصاً در مورد بیماری‌های سخت و صعب العلاج که عموما افراد از عهده هزینه‌های بسیار بالای درمانی برنمی آیند و نیاز به حمایت ویژه‌ای دارند، بیمه سلامت می‌تواند پشتوانه خوبی برای آن‌ها باشد لذا باید پوشش بیمه سلامت گسترده‌تر و فراگیرتر شود.

وی با اعلام حمایت همه جانبه از الکترونیکی شدن خدمات بیمه سلامت گفت: یکی از اهداف و برنامه‌های مهم دولت سیزدهم الکترونیکی شدن فرآیندهاست و اینکه افراد با ارائه کدملی دارو‌ها و خدمات سلامت را از داروخانه‌ها و مراکز تشخیصی درمانی دریافت می‌کنند اقدام ارزشمندی است و فرآیند نسخه نویسی الکترونیکی باید تا پایان آذرماه محقق شود و تگنا‌ها و مشکلاتی هم که وجود دارد و احتمالاً مربوط به زیرساخت‌ها و مشکلات نرم افزاری است باید برطرف شود. 

استاندار همدان با بیان اینکه دولت سیزدهم نگاه ویژه‌ای به حوزه سلامت دارد افزود: بیمه سلامت برای تامین هزینه‌های درمانی مردم به ویژه روستائیان باید به صورت جدی اقدام کند و انتطار می‌رود با پوشش گسترده ای، اقشار مختلف مردم را در زمینه تامین هزینه‌ها و ارائه خدمات درمانی مورد حمایت قرار دهد.

وی اظهار داشت: بیمه سلامت روستاییان و اقشار مختلف مردم را تحت پوشش قرارداده است که خیلی خوب است در استان همدان بیش از یک میلیون نفر معادل حدود ۵۶ درصد جمعیت استان همدان زیر پوشش بیمه سلامت هستند که باید برای افزایش این آمار و پوشش بیشتر جمعیت استان برای بهره مندی از خدمات حمایتی بیمه اقدام موثر و جدی شود.

قاسمی فرزاد در پایان ضمن تبریک مجدد هفته بیمه سلامت گفت: وظایف و فعالیت‌هایی که سازمان بیمه سلامت انجام می‌دهد از جمله عقد قرارداد با موسسات و مراکز درمانی، رسیدگی به اسناد پزشکی، نظارت و ... کار، زمان و دقت زیادی را می‌طلبد که مجموعه بیمه سلامت استان همه این فعالیت‌ها را انجام می‌دهد و من از شما و همکارانتان در مرکز استان و شهرستان‌های سراسر استان به خاطر تلاش‌ها و زحماتی که متقبل می‌شوید تشکر می‌کنم وآرزوی سلامتی، بهروزی و شادکامی برای شما و خانواده‌های محترمتان دارم.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار