رییس هیات سوارکاری ایلام گفت: اولین دوره کلاس های آموزش مربیگری درجه سه سوارکاری با همکاری این فدراسیون در ایلام برای اولین بار برگزار شد.
کد خبر: ۱۰۰۶۰۷۲
تاریخ انتشار: ۱۱ آبان ۱۴۰۰ - ۰۹:۰۰ 02 November 2021

به گزارش تابناک ایلام؛ رضا ناظری  اظهار داشت: با توجه به برنامه توسعه سوارکاری استان و ضرورت حضور مربیان دارای مدرک در باشگاه ها جهت ارائه آموزش سوارکاری استاندارد، اولین دوره مربیگری با حضور داوطلبان به صورت تئوری و عملی در ایلام برگزار شد.

وی افزود: این دوره در باشگاه سوارکاری حریر استان توسط بهترین مدرس فدراسیون آقای هاشم ذنوبی فعالیت خود را از هشتم تا ۱۳ آبان ماه جاری آغاز شده است.

ناظری ادامه داد: تاکنون همه سوارکاران استان بصورت سنتی و بدون مربی حرفه ای و دارای مدرک آموزش دیده اند و برگزاری چنین دوره ای ارتقا سطح کیفی این ورزش پرطرفدار را بدنبال دارد.

رییس هیات سوارکاری ایلام گفت: در این دوره آموزشی مربیان متقاضی از استان های اصفهان، تهران، خوزستان، لرستان و فارس نیز حضور دارند.

ناظری یادآور شد: با توجه به استقبال بالا از این دوره ۳۱ نفر از شهرستان های استان ایلام و از هر شهرستان یک آقا و یک خانم در این دوره حضور دارند و پس از دریافت مدرک مربیگری فعالیت خود را در این زمینه آغاز خواهند کرد.

وی افزود: هیات سوارکاری ایلام دارای ۴۰۰ سوارکار است که ۶۰ درصد این میزان را بانوان تشکیل می دهند./م

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار