رئیس پارک علم و فناوری کرمانشاه در گفتگو با تابناک خبر داد؛
رئیس پارک علم و فناوری جهاد دانشگاهی استان کرمانشاه از حمایت پارک علم و فناوری از ۶۵۰ واحد فناور در این استان خبر داد.
کد خبر: ۱۰۰۵۲۶۴
تاریخ انتشار: ۰۸ آبان ۱۴۰۰ - ۱۳:۰۱ 30 October 2021

حمایت پارک علم و فناوری از ۶۵۰ واحد فناور در کرمانشاه

سیامک آزادی در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه اظهار کرد: یکی از ماموریت‌های که پارک علم فناوری ایجاد تعامل بین این پارک و اجزاء مربوط به حوزه استارتاپ‌ها است.

وی افرود: تلاش پارک علم و فناوری برای یکپارچه کردن مجموعه‌هایی همچون مراکز رشد و نوآوری دانشگاه‌‌ها با این پارک بوده تا بر اساس ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های موجود در استان کرمانشاه نقش و جایگاه اقتصاد دانش بنیان در توسعه این استان تا حد امکان ارتقا پیدا کند

رئیس پارک علم و فناوری جهاد دانشگاهی استان کرمانشاه با اشاره به اقدامات انجام شده در راستای حمایت از طرح‌های دانش‌بنیان و کسب و کار گفت: تاکنون از ۶۵۰ واحد فناور در این استان حمایت شده و هم‌اکنون بیش از ۲۶۰ واحد فناور زیر حمایت این پارک قرار دارد.

آزادی تصریح کرد: حمایت‌های مذکور در راستای تجاری‌سازی ایده‌ها بوده تا این ایده‌ها بتوانند به یک کسب و کار پایدار تبدیل شود، لذا ارائه مشاوره‌های تخصصی، توسعه ایده، حمایت برای تکمیل نمونه اولیه محصول و اخذ مجوزها و استانداردسازی محصول توسط پارک علم و فناوری استان کرمانشاه انجام می‌شود‌.

وی ادامه داد: این حمایت‌ها در زمینه‌های مختلفی از جمله صنایع شیمیایی، تجهیزات کشاورزی و کشاورزی هوشمند و فناوری اطلاعاتبوده است.

رئیس پارک علم و فناوری جهاد دانشگاهی استان کرمانشاه گفت: حداقل یک صد و ۱۰ واحد فناور و سایر اجزا شامل واحدهای طرح و توسعه صنایع بزرگ، شتاب دهنده‌ها، مراکز نوآوری و انتقال فناوری دانشگاه‌ها در مراکز رشد مستقر و برای نخستین بار فضایی توسط این پارک فراهم شده تا این بخش‌ها در کنار یکدیگر قرار گیرد.

وی با اشاره به اعطای تسهیلات به افراد صاحب ایده در استان کرمانشاه گفت: این تسهیلات توسط پارک علم و فناوری و از طریق بانک‌ها و موسسه‌های طرف قرارداد اعطا می‌شود.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار