رئیس قوه قضائیه گفت: قوای سه گانه کشور با جدیت مصمم به رفع مشکلات کشور و همچنین استان خوزستان هستند.
کد خبر: ۱۰۰۴۸۹۹
تاریخ انتشار: ۰۶ آبان ۱۴۰۰ - ۱۰:۰۱ 28 October 2021

غلامحسین محسنی اژه ای روز پنجشنبه در بدو ورود به فرودگاه اهواز در جمع خبرنگاران در خصوص اهداف سفر خود به خوزستان اظهارداشت: این‌استان دارای ظرفیت های مختلف علمی و اقتصادی است و از جهات مختلف از ویژگی های برجسته و مهمی برخوردار است.

وی با بیان اینکه استان خوزستان در طول قرن ها مدافع حریم اهل بیت (ع) و ارزش‌های دینی بوده است ادامه داد: این استان شهدای زیادی را تقدیم انقلاب کرده است و در مقاطع مختلف به دفاع از دین و ارزش ها در مقابل مهاجمان بیرونی و توطئه ها برخاسته است.

محسنی اژه ای تصریح کرد: خوزستان در زمان دفاع مقدس، هزاران شهید، جانباز و ایثارگر تقدیم انقلاب اسلامی کرده و شهادتی که امام راحل برای این استان و مردم آن دادند در تاریخ بی مثال است.

رئیس قوه قضائیه ادامه داد: این استان با سابقه تاریخی، علما و دانشمندان مختلف و شاعران بزرگ، افتخارات بزرگی را نصیب خود کرده است.

وی با بیان اینکه خداوند امکانات مادی مهمی را به استان خوزستان عنایت کرده است ، گفت: خوزستان از رودهای پرآب، زمین های حاصل خیز، مراکز علمی متعدد، حوزه های علمیه و... به عنوان قطب دوم اقتصادی کشور محسوب می شود؛ لذا این استان نباید بیکاری و مشکلات اقتصادی داشته باشد.

محسنی اژه ای بیان داشت: مردم خوزستان، حقیقتا سزاوار بهترین ها هستند و باید بهترین خدمت ها به آنها ارائه شود ولی متاسفانه برخی مشکلات در اینجا وجود دارد.

رئیس قوه قضاییه با تاکید بر اینکه باید دست به دست هم بدهیم تا برای رفع این مشکلات اقدام کنیم گفت: امروز مجلس، قوه قضائیه و رئیس جمهوری نیز مصمم هستند و تلاش های خود را به کار گرفته اند تا مشکلات موجود کشور و بخصوص خوزستان رفع شود.

وی ادامه داد: من نیز به عنوان یک خادم مردم در قوه قضاییه برای بررسی مشکلات خوزستان به اهواز سفر کرده ام تا موضوعات مختلف را بررسی کنم.

رئیس قوه قضائیه یادآورشد: تلاش می شود با کمک و همراهی استانداری، نماینده ولی فقیه در استان و نیروهای نظامی و انتظامی مشکلات موجود کاهش یابد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار