در راستای تحقق چشم انداز سازمان آب و برق خوزستان در حوزه آبرسانی، شرکت نصب، تعمیر و نگهداری نیروگاه های برق آبی خوزستان، عملیات بهبود وضعیت آبرسانی به برخی روستاهای شهرستان اندیکا را با تلاش نیروهای مستعد این شرکت با موفقیت به پایان رسید
کد خبر: ۳۴۳۵۳۳
تاریخ انتشار: ۲۴ آذر ۱۳۹۵ - ۰۹:۵۲ 14 December 2016
 مدیریت تعمیرات سد و نیروگاه شهید عباسپور ضمن اعلام این خبر افزود: به منظور افزایش راندمان و بهبود وضعیت آب شرب 37 روستای شهرستان اندیکا از ایستگاه آبرسانی سد و نیروگاه شهید عباسپور، تعداد دو دستگاه الکترو پمپ 400 کیلوولت و چهار دستگاه تابلو برق جدید نصب و راه اندازی شد.

"مراد نیک بخش" در ادامه افزود: در راستای افزایش دبی، پس از تهیه تابلوهای برق پیش گفته توسط شرکت تعمیرات سد شهید عباسپور و نظارت شرکت تولید و بهره برداری سد شهید عباسپور، این عملیات انجام شد.

وی خاطرنشان کرد: تمامی مراحل طرح  مذکور به کارفرمایی بهره برداری سد و نیروگاه شهید عباسپور به نمایندگی از سازمان آب و برق خوزستان و پروسه اجرایی آن توسط پرسنل شرکت نصب، تعمیر و نگهداری نیروگاه های برق آبی خوزستان در ناحیه تعمیرات سد و نیروگاه شهید عباسپور انجام پذیرفت.

مدیریت تعمیرات سد و نیروگاه شهید عباسپور همچنین از اتمام تعمیرات اساسی پمپ 12U سامپ نیروگاه اول این سد خبر داد و افزود: در این عملیات که 74 روز به طول انجامید، رسوب زدایی و رنگ آمیزی متعلقات پمپ، تعویض گایدهای لاستیکی و یاتاقان های برنزی، بررسی، بازدید از شفت، غلاف و پره های پمپ در دستور کار قرار گرفت و نهایتا پس از اورهال اساسی مجددا مورد بهره برداری قرار گرفت.

نیک بخش در پایان افزود: این عملیات در یک پروسه 9 مرحله ای و در مدت زمان 74 روز، توسط تیم فنی 5 نفره متشکل از متخصصان شرکت نصب، تعمیر و نگهداری نیروگاه های برق آبی خوزستان در ناحیه سد شهید عباسپور صورت پذیرفت.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار