مدیرعامل سازمان زیبا سازی از نصب المانهای عاشورایی کاروان اسرا و حرم مطهر در ابتدای طریق الحسین (ع)خبرداد و گفت ، با اجرای این مهم چهره شهر حال و هوای محرم به خودگرفته است
کد خبر: ۳۲۰۸۹۱
تاریخ انتشار: ۱۰ آبان ۱۳۹۵ - ۰۹:۳۶ 31 October 2016
مدیرعامل سازمان زیبا سازی از نصب المانهای عاشورایی کاروان اسرا و حرم مطهر  در ابتدای طریق الحسین (ع)خبرداد و گفت ، با اجرای این مهم چهره شهر حال و هوای محرم به خودگرفته است.
 
الهایی  به مهم ترین هدف اجرای این امر اشاره و بیان کرد: اربعین یکی از روزهای فرهنگ‌ساز در جهان تشیع و مورد تکریم و سفارش بزرگان دین است و جایگاه ویژه‌ای در نزد شیعیان دارد،هویت بخشی به سیمای شهر در ایام سوگواری و عزاداری و ترویج این فرهنگ بین جوانان و نهادینه کردن آن در نسل های آینده مهم ترین موضوعی است که مسئولان در این زمان باید به آن توجه ویژه ای داشته باشند. 

مدیر عامل سازمان زیباسازی شهرداری اهواز با اشاره به مطلب فوق اضافه کرد: در همین راستا سازمان اقدام به اجرای طرح چیدمان المان های  موقت  کاروان اسرا و حرم مطهر در ابتدای مسیر طریق الحسین (ع) چذابه کرده است.

وی افزود: این المان ها که به صورت  موقت نصب می شوند، دارای قدمتی دیرینه هستند و خود نمایی آنها در ایام عزاداری، خاطرات حفظ اسلام با رشادت ها و فداکاری های قمر بنی هاشم و سالار شهیدان و یارانشان را در ذهن مردم یادآوری می کند.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار