نماینده ولی فقیه در استان خوزستان در ادامه با اشاره به شهادت شیخ نمر باقر النمر عنوان کرد: ایشان در راه خدا با بیان حقایق، سر مبارکش را مظلومانه از بدن جدا کردند.
کد خبر: ۱۶۰۰۱۶
تاریخ انتشار: ۱۸ دی ۱۳۹۴ - ۱۴:۴۰ 08 January 2016

به گزارش تابناک خوزستان؛ آیت الله سید محمدعلی موسوی جزایری نماینده ولی فقیه در استان خوزستان و امام جمعه اهواز در خطبه های نماز جمعه امروز با اشاره به دیدار ائمه جمعه سراسر کشور با رهبر معظم انقلاب اسلامی گفت: ایشان فرمودند : انتخابات نعمت بزرگی است که خدای تبارک و تعالی از روز اول به ما مرحمت کرد و حضرت امام خمینی (ره) بر آن تاکید داشتند.

وی افزود: رهبر انقلاب در ادامه فرمودند: مردم صاحبان این نظام هستند و خود با رای دهند و به هر کسی که رای دهند، کشور را زیر نظر رهبر اداره کنند.

آیت الله جزایری ادامه داد: مقام معظم رهبری در این دیدار خاطرنشان کردند: آرای مردم حق الناس است و به همین دلیل اشخاص صالحی باید بیایند تا خدای ناکرده به اهداف مردم خیانت نکنند.

امام جمعه اهواز گفت: هر چه نتیجه انتخابات شود همه باید قبول کنند تا مانند سال ۸۸ اتفاقی رخ ندهد. رهبر انقلاب فرموند: صدمه ای که از بابت فتنه ۸۸ بر این کشور وارد شد، هنوز جبران نشده است و معلوم نیست که جبران شود یا خیر.

نماینده ولی فقیه در استان خوزستان در ادامه با اشاره به شهادت شیخ نمر باقر النمر عنوان کرد: ایشان در راه خدا با بیان حقایق، سر مبارکش را مظلومانه از بدن جدا کردند.

آیت الله موسوی جزایری اظهار کرد: شهادت شیخ نمر فاجعه بزرگ و درد آوری برای جهان اسلام بود.

وی ادامه داد: آزادی بیان در تمامی مکاتب مطرح است اما در حد بیان انتقاد زبانی در تمام دنیا آزاد است و جرم محسوب نمی شود.

امام جمعه اهواز عنوان کرد: حکام آل سعود شیخ نمر را در همین رابطه که بالای منبر حقایق را می گفت به شکل فجیع اعدام کردند.

نماینده ولی فقیه در خوزستان با اشاره به قطع رابطه عربستان با ایران گفت: عربستان با بهانه ای مختصر اقدام به قطع رابطه کرد. ما باید خیلی هشیار باشیم که اگر خدایی ناکرده نقشه های شوم دیگری داشته باشند و قطع رابطه اولین حلقه نقشه های شیطانی شان بوده باشد، قطعاً به لطف خدا ملت ایران آنها را از کرده هایشان پشیمان خواهند کرد.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار