نماینده ولی فقیه در دانشگاه های خوزستان
حجت الاسلام محسن شفیعی گفت:عملکرد امریکایی در مذاکرات هسته ای بهترین دلیل و گواه است که بدانیم ماهیت امریکا و نظام سلطه عوض نشده است.
کد خبر: ۱۲۳۱۴۱
تاریخ انتشار: ۱۲ آبان ۱۳۹۴ - ۱۶:۳۷ 03 November 2015
حجت الاسلام محسن شفیعی نماینده ولی فقیه در دانشگاه‌های استان خوزستان با پر اهمیت خواندن ۱۳ آبان امسال نسبت به سال‌های گذشته گفت: در یکی دو سال سال گذشته برخی از گروه‌ها و افراد، جریان سازی می‌کردند که تا کی می‌خواهیم با آمریکا مقابله کنیم؟ آیا زمان تفاهم و گفتگو نرسیده است؟

وی ادامه داد: برخی اشخاص و جریان‌ها  مایل بودند که مذاکرات هسته‌ای را پیش درآمدی برای مذاکره و تفاهم با آمریکا معرفی کنند آنها می گویند اگر ما در مسائل هسته‌ای توانستیم مذاکره کنیم چرا در بقیه مسائل مذاکره نکنیم؟

حجت الاسلام محسن شفیعی خطاب به این اشخاص و جریان‌های واداده گفت: عملکرد امریکایی در مذاکرات هسته‌ای بهترین دلیل و گواه است که بدانیم ماهیت امریکا و نظام سلطه عوض نشده است.

وی ادامه داد: کارشنکنی ها، خلف وعده‌ها، دبه درآوردن‌ها، زیر قول و قرار زدن‌ها، زورگویی و از موضع تکبر و تفرعن‌آمیز سخن گفتن‌های امریکا در مذاکرات خود بهترین پاسخ به کسانی است که گمان می‌کنند می‌شود به امریکا اعتماد کرد.

 نماینده ولی فقیه در دانشگاه‌های استان خوزستان گفت: امسال ۱۳ آبان باید پرشور از تر سال‌های قبل برگزار خواهد شد چرا که به لیست بلند بالای جنایت‌ها و زشتی‌ها امریکا باید عهدشکنی‌ها، خلف وعده و زورگویی در مذاکرات هسته‌ای را نیز اضافه کنیم.

وی افزود: جان کری گفته است بحث ما در ایران مسائل هسته‌ای نیست بلکه مشکل ما با ایران تروریسم دولتی است" این حرف یک مقام رسمی امریکایی است آنها به این صراحت می گویند مسائل هسته‌ای بهانه جویی بود چگونه می‌شود با این نظام از در دوستی و تفاهم بر آییم.

منبع: رهیاب
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار