معاون هماهنگی امورعمرانی استاندار خوزستان با اشاره به تامین اعتبار برای طرح های نیمه تمام ورزشی استان گفت: طرح هایی که اثربخشی بیشتری روی حل مشکلات مردم دارند برای تامین اعتبار در اولویت اول قرار دارند.
کد خبر: ۱۱۸۳۰۱
تاریخ انتشار: ۰۴ آبان ۱۳۹۴ - ۱۸:۱۵ 26 October 2015

احمد سیاحی به اولویت بندی برای تکمیل طرح های نیمه تمام در سطح استان اشاره کرد و افزود: همه اعتبارات عمرانی را در قالب برنامه های جدید خود بر اساس شرایط موجود در هر شهرستان اولویت بندی کرده و بحث طرح های نیمه تمام را در اولویت اول خود قرار داده ایم.


وی به برخی از طرح های نیمه تمام استان که بر اساس اولویت بندی در انتظار تزریق اعتبارهستند اشاره کرد و افزود: طرح های راه و شهرسازی ، آموزش و پرورش، ورزشی و روستایی از جمله طرح هایی است که بر اساس آخرین وضعیت آنها از نظر پیشرفت فیزیکی در اولویت قرار گرفته اند.


معاون هماهنگی امورعمرانی استاندار خوزستان به اختصاص بودجه مناسب برای تکمیل طرح های نیمه تمام ورزشی در سطح استان اشاره کرد و گفت: طرح های ورزشی در شهرهایی که پیشرفت بیشتری دارند و از جمعیت بالاتری برخوردارند در اولویت هستند و اعتبار خوبی را به این طرح ها در نظر گرفته ایم.


وی به نحوه تامین اعتبار برای این طرح ها اشاره و اظهار کرد: از آن جا که اعتبارات استان ها به تدریج تزریق می شود ما نیز با نگاه تکمیل طرح های نیمه تمام این اعتبارات را به شهرستان ها اختصاص خواهیم داد.


مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان پیش از این برای تکمیل 220 پروژه نیمه تمام در سطح استان اعتباری معادل دو هزار میلیارد ریال پیش بینی کرده بود که به گفته وی تاکنون برای تکمیل این طرح ها اعتباری معادل 200 میلیارد ریال در نظر گرفته شده است.


چندی پیش نیز در شورای برنامه ریزی استان اولویت ها برای تکمیل طرح های نیمه تمام که 80درصد پیشرفت دارند اعلام شد.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار