اعتماد دنیا به ایران از برکت امام عظیم‌الشأن است

فرمانده قرارگاه کربلا در جنوب غرب کشور گفت: امروز ایران قدرتمند شده است و دنیا به ایران اعتماد می‌کند و همه این‌ها از برکت امام عظیم‌الشأن است.
کد خبر: ۱۱۶۹۶۶۳
تاریخ انتشار: ۱۴ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۵:۲۳ 03 June 2024

تابناک خوزستان: سردار احمد خادم سید الشهدا ۱۴ خرداد در جمع خبرنگاران، اظهارکرد: آنچه امام عظیم الشان برای ما به یادگار گذاشتند این است که ما می‌توانیم و همین ما می‌توانیم خیلی از مشکلات جمهوری اسلامی ایران را حل کرده است. ایشان فرمودند اسلام سنگرهای کلیدی جهان را فتح خواهد کرد و امروز می بینیم شعارهایی که انقلاب اسلامی داد در آمریکا و ژاپن در حال تحقق است و مرگ بر اسرائیل را به فارسی در ژاپن سر می‌دهند.

او ادامه داد: همه این‌ها از طراوت انقلاب و جمهوری اسلامی ایران است. سال‌ها فریاد زدیم اسرائیل غاصب و امروز می‌بینیم دنیا نیز بیدار شده است و همه مرگ بر اسرائیل سر می‌دهند. اگر امروز می‌بینیم بیش از ۱۰۰ کشور برای تسلیت شهادت آیت الله رئیسی به ایران می‌آیند، به خاطر اعتمادی است که به ایران دارند و امروز ایران قدرتمند شده است و دنیا به ایران اعتماد می‌کند و همه این‌ها از برکت امام عظیم‌الشأن است.

فرمانده قرارگاه کربلا در جنوب غرب کشور گفت: امروز اگر قدرت موشکی داریم و در هر بخشی پیشرفت داشته‌ایم این پیشرفت‌های ما همان ما می‌توانیم امام راحل است. ما در عمل ثابت کردیم مقابل ابرقدرها ایستاده‌ایم. در جنگ پیروز شده‌ایم و امروز نیز مقابل اسرائیل اقتدار از خودمان نشان دادیم و این ها از برکت امام راحل است.

او در ادامه، گفت: هرچه داریم از برکت خون شهدا است و باید بگویم شهید رئیسی مردم محور و خدا محور بود.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار