مهندس ناصری: هزینه در ورزش، سرمایه گذاری مطمئن برای آتیه تولید

مدیر عامل شرکت بهره برداری نفت و گاز مارون چهارشنبه ۹ خرداد در آیین بهره برداری از پروژه تکمیل و تجهیز سالن ورزشی سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی این شرکت تاکید کرد که هزینه در ایجاد یا بهسازی زیر ساخت های ورزشی، یک سرمایه گذاری مطمئن برای آتیه تولید به عنوان رسالت اصلی سازمان است که رابطه ای معنی دار با کلیه متغیرهای کمی و کیفی درون سازمانی موثر بر بهره وری سرمایه انسانی دارد.
کد خبر: ۱۱۶۹۳۷۷
تاریخ انتشار: ۱۲ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۳:۲۶ 01 June 2024

تابناک خوزستان: به گزارش روابط عمومی شرکت بهره برداری نفت و گاز مارون، مهندس قباد ناصری توسعه فضای ورزشی در ستاد و مجتمع های صنعتی را یک الزام و اولویت خواند و گفت: مدیریت های منابع انسانی، امور مالی و خدمات افزون بر ادارات ذیربط این مهم را یک برنامه راهبردی در تقویم اجرایی امسال خود لحاظ کنند و هرآنچه لازم است را احداث و/یا تامین نمایند تا به سطحی برسیم که امکان میزبانی رویدادهای بزرگ ورزشی کشور را فراهم آوریم.

وی ورزش و تربیت بدنی تخصصی نیروهای HSE  شرکت را مقوله ای مجزا دانست و یادآور شد که برای ارتقاء سطح آمادگی و چابک سازی تیم های ایمنی شرکت برنامه ای تخصصی و جداگانه تعریف و پیگیری شود.

شایان ذکر است سالن ورزشی سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی که در ستاد مرکزی شرکت بهره برداری نفت و گاز مارون واقع شده است، با اعتباری حدود ۲۰ میلیارد ریال تجهیز و بهسازی شد و در اختیار کارکنان شرکت قرار گرفت.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار