مدیرعامل شرکت کشت و صنعت نیشکر هفت تپه:

کارگران هفت تپه هیچ‌گاه خدمات آیت‌الله رییسی را فراموش نمی‌کنند

مدیرعامل شرکت کشت و صنعت نیشکر هفت تپه گفت: کارگران زحمت کش هفت تپه هیچ گاه خدمات آیت الله رییسی را فراموش نمی کنند و در زمان تشییع این شهید نیز به صورت خودجوش در مراسم حضور داشتند و قدرشناسی خود را به منصه ظهور رساندند.
کد خبر: ۱۱۶۹۱۵۹
تاریخ انتشار: ۱۰ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۵:۵۵ 30 May 2024

تابناک خوزستان: علیرضا دورباشی زاده در مراسم ترحیم شهید رئیسی و هیات همراه که امروز (۱۰ خردادماه) توسط کارگران شرکت هفت تپه به پاس قدردانی از رئیس جمهور بابت تلاش در رفع مشکلات این شرکت برگزار شد، اظهار کرد: همه از مشکلات این شرکت در دوره تصدی بخش خصوصی از سال های ۹۴ تا ۹۹ آگاه هستند؛ مشکلات به قدری متعدد بود که به دستور رئیس قوه قضائیه وقت آقای رئیسی، حکم خلع ید بخش خصوصی صادر شد و با روی کار آمدن دولت آقای رئیسی در مهرماه سال ۱۴۰۰ با مصوبه سران سه قوه مدیریت شرکت هفت تپه به شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی واگذار شود.

به گزارش ایسنا، وی افزود: در آن بازه زمانی گرفتن این تصمیم بسیار شجاعانه و قاطعانه بود. شهید رئیسی چه در دوران تصدی قوه قضائیه و چه زمانی که رئیس جمهور شد محکم پای این تصمیم ایستاد و دو بار در این شرکت حضور پیدا کرد. آخرین بار اردیبهشت ماه سال گذشته برای پیگیری یک سری مسائل در این شرکت حضور پیدا کرد و به صورت ناگهانی از این شرکت بازدید کرد و دیدار چهره به چهره با کارگران داشت. کارگران زحمت کش هفت تپه هیچ گاه این خدمات را فراموش نمی کنند و در زمان تشییع شهید رئیسی هم به صورت خودجوش در مراسم حضور داشتند و قدرشناسی خود را به منصه ظهور رساندند.

مدیرعامل شرکت کشت وصنعت نیشکر هفت تپه بیان کرد: در سه ماهی که قرار بود مقدمات انتقال دائم شرکت هفت تپه به شرکت توسعه نیشکر انجام شود، هیچ وقت به شکل پیمانکار نگاه نکردیم و اقدامات زیربنایی در این شرکت انجام دادیم به گونه ای که ۷۵۰۰ هکتار نیشکر کشت شد که در سال اول ۲۶۰ هزار تن و  درسال دوم ۳۶۰ هزار تن نیشکر برداشت شد و در سال زراعی جاری بیش از ۷۶۰ هزار تن نیشکر برداشت خواهیم کرد.

دورباشی زاده با اشاره به انجام ۴ هزار هکتار کشت غیرنیشکری گفت: هم چنین اقدامات زیربنایی زیادی در حوزه های مختلف انجام شد اما باید این اقدامات استمرار یابد. انتقال مالکیت شرکت هفت تپه خواسته بحق همه پرسنل است و باید در راستای ادامه راه شهید رییسی ادامه داشته باشد.

وی افزود: امورات شرکت انجام و حقوق و بیمه تکمیلی پرسنل پرداخت شده است به گونه ای که کارگران این شرکت بعد از سالها آرامش را دیدند.

مدیرعامل شرکت کشت وصنعت نیشکر هفت تپه گفت: امیدوارم راهی که شهید رئیسی و بیشتر مسئولان در پیش گرفته بودند ادامه یابد و در آینده شاهد انتقال قطعی مالکیت هفت تپه به شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی که خواسته بحق همه کارگران است، باشیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار