ثبت‌نام متقاضیان سرویس مدارس در سامانه سپند الزامی است

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهرداری اهواز از الزامی بودن ثبت‌نام در سامانه سپند برای متقاضیان سرویس مدارس برای سال تحصیلی۱۴۰۴-۱۴۰۳ خبر داد.
کد خبر: ۱۱۶۹۱۵۸
تاریخ انتشار: ۱۰ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۵:۵۲ 30 May 2024

تابناک خوزستان: امیر صفی خانی اظهار کرد: متقاضیان سرویس مدارس برای سال تحصیلی۱۴۰۴-۱۴۰۳ باید نسبت به ثبت نام در سامانه سپند اقدام کنند و آخرین مهلت ثبت نام سرویس مدارس در سامانه سپند نیز ۳۱ خردادماه است.

وی افزود: والدین دانش‌آموزان نیز می‌توانند با مراجعه به سامانه سپند به نشانی https://irtusepand.ir نسبت به ثبت درخواست سرویس خود اقدام کنند. در این سامانه اطلاعات مربوط به نرخ‌نامه مصوب حمل و نقل دانش‌آموزی، رانندگان، خودروها و مسیرهای سرویس مدارس به طور کامل ثبت می‌شود و در دسترس والدین قرار می‌گیرد.

صفی‌خانی گفت: از ۲۵ خردادماه تا پایان مردادماه نیز ثبت‌نام اشخاص حقیقی و حقوقی اعم از شرکت‌ها و رانندگان در سامانه سپند انجام و تایید آن‌ها توسط این سازمان انجام می‌شود. ثبت‌نام رانندگان در این سامانه الزامی است و در صورت ثبت‌نام نکردن، راننده و خودرو فاقد مجوز هستند و کلیه عواقب بعدی آن متوجه مدیران مدارس و خانواده و راننده خواهد بود.

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهرداری اهواز گفت: والدین دانش‌آموزان حتما از طریق سامانه سپند برای سرویس فرزندان خود اقدام و از سوار شدن فرزندانشان در خودروهای بدون مجوز خودداری کنند. مدیران مدارس هم نسبت به این موضوع اهتمام ویژه داشته باشند.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار