محور ال ۴۰۰ طرح شهید کجباف اهواز آماده بهره‌برداری شد/تعریض پل‌های اهواز در سال جاری

-سرپرست معاونت فنی و عمرانی شهرداری اهواز با اشاره به آخرین وضعیت محور ال ۴۰۰ طرح شهید کجباف اهواز گفت: این‌ محور تکمیل شده و آماده بهره‌برداری است.
کد خبر: ۱۱۶۸۸۷۴
تاریخ انتشار: ۰۸ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۳:۲۸ 28 May 2024

تابناک خوزستان: مهدی مرادحسینی روز سه‌شنبه در حاشیه بازدید از تقاطع غیر همسطح شهید کجباف و پل روگذر شهدای غزه در اهواز اظهار کرد: محور ال ۴۰۰ طولانی‌ترین محور این تقاطع به شمار می‌رود که شمال بلوار شهید سلیمانی بلوار پاسداران را به شرق میدان چهار اسب (تپه) متصل می‌کند.

وی یکی از دلایل تاخیر در بهره برداری از این طرح را مشکلات مالی شهرداری اهواز عنوان کرد و افزود: با تامین منلبع مالی، عملیات ساخت در این محور به صورت مستمر ادامه یافت و اکنون تکمیل شد.

سرپرست معاونت فنی و عمرانی شهرداری اهواز یادآور شد: در محل زیر محور ال ۴۰۰ نیز ایستگاه بی‌آرتی، اتوبوس و تاکسی راه اندازی می‌شود و شیرهای میدان چهارشیر پس از بازسازی در محل نصب می‌شوند.

طرح تقاطع غیرهمسطح شهید کجباف در سال ۹۴ کلنگ‌زنی شد و در سال‌های اخیر سه محور آن اجرا شده است.

محور ال ۴۰۰ تقاطع غیر همسطح شهید کجباف (شهید بندر) با مساحت ۴۸۶۰ متر مربع با ۲۷۹ قطعه سگمنت ساخته شده است.

پل شهدای غزه اهواز امسال به بهره‌برداری می‌رسد

مرادحسینی با اشاره به آخرین وضعیت طرح پل روگذر شهدای غزه، وجود معارض را یکی از مشکلات اساسی طرح عنوان کرد و گفت: با پیگیری‌های انجام شده مساله معارض این پل طی ۱۰ روز آینده رفع می‌شود.

وی با بیان‌ اینکه منابع مالی این طرح تامین شده است اظهار کرد: اقدامات انجام‌ شده در مسیری است که تا پایان فصل پاییز به بهره‌برداری برسد.

سرپرست معاونت فنی و عمرانی شهرداری اهواز کاهش ترافیک مسیر جمهوری را یکی از مزایای مهم این طرح برشمرد.

تعریض برخی پل‌های اهواز

وی با اشاره به تعریض و بهسازی برخی پل‌های شهر اهواز به منظور کاهش گره‌های ترافیکی و تسهیل تردد خودروها در سال جاری گفت: قرارداد تعریض پل‌های تختی و راهنمایی منعقد شده است‌.

مرادحسینی ادامه داد: تعریض پل دغاغله نیز در روزهای آینده به مناقصه گذاشته می‌شود تا این پل نیز به سه خط در هر باند افرایش یابد.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار