سرمربی تیم فولاد خوزستان بازی تیمش مقابل پیکان در هفته بیست و نهم لیگ برتر را همانند یک فینال دانست و گفت: همانطور که قول دادم در لیگ برتر ماندنی هستیم.
کد خبر: ۱۱۶۸۴۵۶
تاریخ انتشار: ۰۵ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۷:۰۲ 25 May 2024

تابناک خوزستان: عبدالله ویسی روز شنبه در گفت و گویی رسانه ای بیان کرد: بعد از برد شب گذشته، به لحاظ روحی و روانی در شرایط بهتری قرار داشته و خود را برای یک بازی سخت مقابل پیکان آماده می کنیم.

وی در خصوص بازی شب گذشته تیمش مقابل ذوب آهن گفت: حساسیت و اهمیت این بازی فوق العاده بالا بود به همین دلیل سعی کردیم با تمرکز وارد میدان شویم تا با دست پر از میدان خارج شده و جایگاه مان را در جدول رده بندی بهبود دهیم.

سرمربی تیم فولاد گفت: به هواداران مان درود می‌فرستم که پای تیم ماندند و در هوای گرم به ورزشگاه آمده و از ما حمایت کردند اگرچه لیاقت فولاد خوزستان بیشتر از این است. پیش از بازی با ذوب آهن به بازیکنانم گفتم این آخرین بازی آنهاست و باید پیروز شوند که به این مهم رسیدیم. امیدوارم در ۲ بازی باقی‌مانده هواداران حمایت کنند تا نتیجه لازم را کسب کنیم.

وی افزود: می‌دانستیم که تیم ذوب آهن در بازپس‌گیری توپ، تیم اول ایران است به همین دلیل ارتباط بین خط هافبک و حمله آنها را قطع و سعی کردیم به آنها هیچ فرصتی ندهیم.

ویسی گفت: شرایط جدول به گونه ای است که تمام بازی‌ها برای تیم‌های بالا و پایین جدول و ۲ تیمی که برای کسب سهمیه تلاش می کنند، بسیار مهم و حساس است لذا نمی‌توانیم با آسودگی خاطر بازی کنیم.

وی تصریح کرد: در بازی با پیکان باید همه چیز را تمام کرده و جای اما و اگر نگذاریم هر چند نیاز شدیدی به حمایت هواداران مان داریم. تاکنون هر وعده‌ای که دادم عملی شده و امسال هم قول شرف دادم که تیم فولاد را نگه دارم و پای حرفم هستم.

سرمربی فولاد خوزستان گفت: اینکه بازی ها توسط فدراسیون رصد می شود کار بسیار خوبی بوده و باعث می‌شود که اتفاق بدی رخ ندهد. امیدوارم هر تیمی که لیاقت دارد، در لیگ بماند و یا قهرمان مسابقات شود.

بر اساس این گزارش تیم فولاد خوزستان اکنون با ۲۵ امتیاز در مکان چهاردهم جدول رده بندی جای دارد. این تیم روز سه شنبه هشتم خردادماه در اهواز میزبان تیم پیکان خواهد بود.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار