کد خبر: ۱۱۶۸۴۵۵
تاریخ انتشار: ۰۵ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۷:۰۰ 25 May 2024

تابناک خوزستان: به دستور مدیر عامل و در راستای عمل به مسئولت های اجتماعی، تسهیل ارتباطات و رسیدگی بهینه به درخواست های ذینفعان برون سازمانی، میز خدمت الکترونیک شرکت بهره برداری نفت و گاز مارون طراحی و فعال شد.

به گزارش روابط عمومی شرکت بهره برداری نفت و گاز مارون این تصمیم بخاطر تعدد درخواست و صرف زمان زیاد برای رسیدگی اتخاذ شد؛ درحال حاضر کلیه مراجعه کنندگان می توانند طی یک فرایند کوتاه، درخواست خود را ثبت و پاسخ آن را در کوتاه ترین زمان دریافت نمایند.

شایان ذکر است حوزه ریاست دفتر مدیرعامل شرکت بهره برداری نفت و گاز مارون، این سامانه (میز خدمت الکترونیک) را راهبری می کند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار