کد خبر: ۱۱۶۸۴۵۴
تاریخ انتشار: ۰۵ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۶:۳۴ 25 May 2024

نسترن رهذار- مدیر روابط عمومی شرکت تولید نیروی برق رامین

با فرا رسیدن پیک بار برق دغدغه ها برای تولید پایدار شبکه برق شکل جدی تری به خود گرفته است. افزایش میزان مصرف برق و ناترازی های موجود در سال های قبل همواره اراده مجموعه تولید را برای رفع محدودیت های موجود و تولید برق پایدار قوی تر نموده است. بویژه در روزهایی که دمای هوا در استان هایی همچون خوزستان به مرز 49 درجه می رسد اما عدم خاموشی و قطع مداوم برق می تواند گواه تلاش های کارکنان مجموعه تولید برق باشد.

از جمله برنامه های پیش بینی شده برای عبور موفق از پیک بار تابستان، برنامه ریزی و انجام اقدامات تعمیراتی در نیمه دوم سال گذشته بوده است. تلاشی که در قالب برنامه های تعمیرات واحدهای نیروگاهی عملیاتی شد و با الگو برداری صحیح از شیوه های مدیریت سال های گذشته و همچنین اتکا به دانش فنی متخصصین بومی این فرآیند به شکل مطلوب و قابل انتظاری خاتمه یافت.

اکنون که به اصطلاح فصل برداشت است تلاش و پشتکار مجموعه کارکنان تولید برق به ثمر نشسته است. هر چند این دستاوردها در قالب عبور موفق از پیک بار تابستان سال جاری عینیت می یابد اما عموم مردم بویژه مشترکین برق نبایست از کوشش های اجرایی کارکنان بخش تولید غافل شوند. از این رو در پاسداشت این مجاهدت ها می توان نقش خود را به شکل مقتضی ایفا نمایند.

بدون شک یکی از شاخص ترین اقداماتی که می تواند در پاسداشت تلاش کارکنان بخش تولید از سوی مشترکین انجام پذیرد مدیریت بهینه مصرف برق است. آن هم در لحظاتی که یک خانوار با فرغت از دشواری ها و شرایط محیطی کار در فضای تولید برق بویژه نیروگاه، با یک کلید و پریز تنها در اندیشه مصرف بدون دغدغه ی برق هستند. از این رو هر چند تا حدود زیادی تولید برق پایدار در تابستان پیش رو تضمبن شده است اما در کنار این تلاش ها، مشارکت و همراهی عموم مردم در مدیریت صحبح و بهینه را نیز می طلبد. شاید این تنها خواسته ی کارکنان و مجموعه تولید برق از مردم باشد تا به یاری همدیگر عبور موفقیت آمیز از پیک بار تابستان را تجربه کنیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار