مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان:
مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان گفت: ۱۴۰ هزار دانش آموز این استان در امتحانات نهایی شرکت می کنند.
کد خبر: ۱۱۶۸۴۳۲
تاریخ انتشار: ۰۵ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۳:۱۴ 25 May 2024

تابناک خوزستان: عبدالله حبیبی صبح امروز شنبه در جمع خبرنگاران در خصوص آخرین وضعیت امتحانات نهایی در خوزستان، اظهار کرد: ۱۴۰ هزار دانش آموز در ۵۸۰ حوزه فیزیکی امتحانات نهایی شرکت می‌کنند، در حال حاضر امتحانات پایه یازدهم برگزار شده و در حال آماده سازی محیط برای امتحان پایه دهم هستیم.

مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان با بیان اینکه تا این لحظه از هیچ حوزه‌ای گزارشی به ما اعلام نشده است، تصریح کرد: بر اساس تمهیداتی که از ۲ ماه پیش به ویژه از هفته گذشته آغاز کرده‌ایم، تیم‌های بازرسی و بازدید، به ۴۰ منطقه در سراسر استان سرکشی کرده و ایراداتی که وجود داشته را تذکر داده‌اند تا برطرف شود.

وی اضافه کرد: سوالات به موقع دریافت شده و دانش آموزان توانستند به موقع در یک محیطی کاملاً امن، آرام و مطمئن امتحان خود را برگزار کنند.

مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان با اشاره وضعیت آب و هوایی گرم استان خوزستان گفت: تمام تلاش خود را کرده و همه سالن‌های محل امتحان را از نظر سرمایشی به سیستم‌های خنک کننده مجهز کرده‌ایم تا دانش آموزان بتوانند در یک فضای خنک امتحان بدهند.

حبیبی با اعلام اینکه بعد از ساعت‌های مشخص شده، حق اجازه ورود دانش آموز به حوزه امتحانی را نداریم، عنوان کرد: از خانواده‌ها انتظار داریم فرزندانشان به موقع در محل آزمون حاضر شوند چرا که اگر بعد از زمان مقرر در حوزه‌ها حاضر شوند قطعاً از امتحان محروم خواهند شد و این چیزی است که برای ما معین کرده‌اند.

وی افزود: در حالی که استان خوزستان به لحاظ تعداد دانش آموزی در جایگاه سوم کشور قرار دارد اما بیشترین حوزه‌های امتحانی کشور را دارد که این کار مضاعفی را برعهده همکاران ما گذاشته است.

مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان بیان کرد: هم اکنون از اداره کل در هر حوزه یک نفر به عنوان معین قرار دارد و از هر منطقه و هر حوزه علاوه بر تیم‌های حفاظت و رئیس حوزه، نفر وجود دارد تا اگر مشکلی پیش آمد مرتفع شود.

حبیبی اظهار کرد: از روند برگزاری آزمون کامل راضی هستیم و امیدواریم این آزمون‌ها با ایجاد سابقه که برای دانش آموزان می‌کند آنها بتوانند رتبه‌های خوبی را در کنکور به دست آورند و در دانشگاه‌های خوب کشور به تحصیل بپردازند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار