رتبه برتر روابط عمومی سازمان آب و برق خوزستان در کشور

بر اساس ارزیابی وزارت نیرو روابط عمومی سازمان آب و برق خوزستان در بخش خبر در میان شرکت های آب منطقه ای سراسر کشور برای چندمین بار حائز رتبه برتر شد.
کد خبر: ۱۱۶۷۰۸۰
تاریخ انتشار: ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۶:۵۶ 15 May 2024

تابناک خوزستان: به گزارش شبکه خبری سازمان آب و برق خوزستان، روز چهارشنبه ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۳، در نشست مشترک مدیران روابط عمومی بخش آب و آبفای کشور که به میزبانی شرکت مدیریت منابع آب ایران که با حضور محمد جوانبخت، معاون وزیر نیرو در امور آب و آبفا برگزار شد، روابط عمومی سازمان آب و برق خوزستان برای چندمین بار در بخش خبر حائز رتبه برتر شد و مدیر روابط عمومی این سازمان لوح تقدیر خود را از دستان معاون وزیر نیرو در امور آب و آبفا دریافت کرد.

در متن این تقدیر نامه آمده است:

جناب آقای مهدی عظیمی فر

مدیر محترم روابط عمومی سازمان آب و برق خوزستان

عرصه پویا و فعال صنعت آب کشور همواره وامدار تلاش متعهدانه و اثر گذار کسانی است که می کوشند با چراغ دانایی و خردورزی دست در دست مردمان این دیار در مسیر حفاظت و صیانت از منابع آب محدود کشور آینده ای روشن را رقم بزنند. نیل به این هدف نیازمند تعامل گسترده با مصرف کنندگان منابع آب و افزایش دانش و رشد مسئولیت اجتماعی در قبال مسئله آب است که با اجرای فعالیت های آگاهی رسانی محقق خواهد شد.

بر اساس ارزیابی به عمل آمده سازمان آب و برق خوزستان در بخش خبر در میان شرکت های آب منطقه ای سراسر کشور حائز رتبه برتر شده است. به پاس تلاشهای ارزشمند جناب عالی و مجموعه روابط عمومی آن شرکت این لوح تقدیر به شما اهدا میشود سلامت و توفیق روز افزون شما را در عمل به منویات مقام معظم رهبری (مد ظله العالی)، خدمت به نظام جمهوری اسلامی و مردم شریف ایران در ذیل توجهات حضرت ولیعصر (عج) از خداوند متعال خواستارم.

 
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار