مدیر امور مالی شرکت بهره برداری نفت و گاز مارون دوشنبه 24 اردیبهشت اعلام کرد که 72 پروژه با ارزشی بالغ بر 10 هزار و 500 میلیارد ریال از ابتدای سال 1402 تاکنون توسط کمیسیون مناقصات این شرکت تصویب و اجرا گردیده اند.
کد خبر: ۱۱۶۶۷۷۶
تاریخ انتشار: ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۲۰:۳۱ 13 May 2024

تابناک خوزستان: به گزارش روابط عمومی شرکت بهره برداری نفت و گاز مارون زرین تاج مرادی حجم بالای کار را مصداق همت کارکنان و هدف گذاری نظام مند سازمان در راستای دستیابی به اهداف تولیدی به ویژه جهش تولید برشمرد و گفت: از ابتدای سال 1402 تاکنون 67 پروژه تک مرحله ای را بررسی کردیم که از این تعداد 34 پرونده به ارزش 7 هزار و 500 میلیارد ریال وارد فاز اجرایی شده و مابقی در دست بررسی هستند.

رئیس کمیسیون مناقصات شرکت بهره برداری نفت و گاز مارون افزود: در بخش پرونده های دو مرحله ای نیز 77 پروژه را مورد ارزیابی قرار دادیم که از آنها 38 پروژه به ارزش بیش از 3 هزار و 10 میلیارد ریال اجرا و 39 پروژه دیگر را در دست انجام داریم.

مدیر امور مالی شرکت بهره برداری نفت و گاز مارون یادآور شد: اهداف و برنامه های سال جاری شرکت در بخش امور مالی بر پاسخگویی سریعتر، شتاب دهی به کارسازی اسناد مالی، بهره جویی از سامانه هایی همچون سادا و افزایش تعامل با مراجع ذیربط در راستای پشتیبانی بهینه تر از تولید و ایجاد بسترهای لازم برای جهش تولید متمرکز شده اند.

شایان ذکر است مدیریت امور مالی شرکت بهره برداری نفت و گاز مارون با ثبت تراز مالی مثبت در سال های اخیر موفق به کسب جایزه ملی مدیریت مالی ایران نیز گردیده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار