مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق اهواز گفت: جهش تولید از مهمترین اهداف این شرکت در همسو کردن مشترکین و تراز میان تولید برق و مصرف در گذر از پیک بار تابستان ۱۴۰۳ با مشارکت مردم اهواز است.
کد خبر: ۱۱۶۶۷۵۰
تاریخ انتشار: ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۴:۳۳ 13 May 2024

تابناک خوزستان: محمدفراتی دوشنبه در نشست هم اندیشی گذر از پیک تابستان ۱۴۰۳ که در این شرکت برگزار شد ضمن تاکید بر اهمیت نقش و جایگاه مهم واحد فروش و خدمات مشترکین در گذر از پیک تابستان اظهار کرد: اهمیت برنامه‌های وزرات نیرو بر هیچکس پوشیده نیست و در حال حاضر مدل اقتصادی تغییر کرده و واحدهای خدمات مشترکین از اهمیت بسیار مهمی برخوردار هستند.

وی با بیان اینکه مدل اقتصادی تغییر کرده و بازار بورس انرژی راه افتاده که مستقیما قرار است با درآمدهای شرکت در ارتباط باشد ادامه داد: شاخص‌هایی مثل وصول مطالبات، تلفات انرژی، خاموشی و سایر مولفه‌های دیگر کاملا بر درآمدهای شرکت های توزیع تاثیر گذار هستند.

فراتی افزود: استفاده بی‌رویه از برق های غیر مجاز در کلانشهر اهواز چالشی است که باید باتوجه به افزایش گرما و مصرف با آن مقابله کرد.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق اهواز با بیان اینکه نقش نیروهای این شرکت در جهت درآمدزایی بسیار کلیدی است گفت: این شرکت می‌تواند بیش از ۲ هزار میلیارد ریال در سال ۱۴۰۳ گردش مالی داشته باشد که عدد بسیار بزرگ است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار