عملیات اجرایی ۱۰ طرح عمرانی در روستاهای بخش مرکزی اهواز آغاز شد

عملیات اجرایی ۱۰ طرح عمرانی در روستاهای بخش مرکزی اهواز روز شنبه با حضور فرماندار اهواز، منتخبین مردم اهواز، باوی، حمیدیه و کارون در مجلس شورای اسلامی و مدیرکل امور روستایی استانداری آغاز شد.
کد خبر: ۱۱۶۶۳۷۹
تاریخ انتشار: ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۲:۲۴ 11 May 2024

تابناک خوزستان: در این آیین که جمعی از مسئولان، دهیاران و شوراهای اسلامی و روستاییان حضور داشتند، به صورت نمادین عملیات اجرایی طرح زیباسازی و ساماندهی ورودی روستای ام طمیر اهواز آغاز شد.

ناصر سیلاوی بخشدار مرکزی اهواز در این آیین گفت: در این طرح ها معابر ۱۰ روستای ام الطمیر، سیدمعن، جعاوله، الباجی، خماسی، سادات طواهر، حلاف یک، عشاره کوچک، چپسه کوچک و آلبونیس بهسازی خواهد شد.

وی افزود: این طرح با اعتباری بالغ بر ۴۵۰ میلیارد ریال از محل اعتبارات آلایندگی ها اجرا می شود.

سیلاوی بیان کرد: این طرح ها در مدت هشت ماه توسط دهیاری های بخشداری مرکزی و با همکاری و نظارت فرمانداری اهواز اجرا خواهد شد.

محمد امیر منتخب مردم اهواز، باوی، حمیدیه و کارون در مجلس با بیان اینکه طرح‌های عمرانی، حلقه مفقوده استان و شهرستان اهواز هستند گفت: با همت مسئولان، اعتبارات خوبی از سفرهای ریاست جمهوری و از محل آلایندگی‌ها جذب شد و از این طریق طرح‌های خوبی در حال اجرا است.

وی افزود: با توجه به اعتبارات جذب شده، در آینده شاهد کلنگ زنی و اجرای طرح‌های بهتری در بحث عمران و فرهنگی خواهیم بود.

امیر در پایان از تلاش‌ها و پیگیری های فرماندار اهواز، مدیرکل امور روستایی و بخشدار مرکزی در زمینه اجرای طرح های عمرانی در روستاها تقدیر کرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار