در حالی‌که گمانه‌های نزدیک به واقعیت حاکی از تلاش‌های غیرفوتبالی برای تغییر در مدیریت باشگاه نفت آبادان بود، هیات مدیره این مجموعه ابقا شد تا در نهایت حاصل این کنش و واکنش، شرایط سخت و شبه‌بحرانی این روزهای تیم فوتبال نفت باشد؛ تیمی که به دلیل همین اتفاقات بیرون از گود فوتبال، یک ماه مهم و حیاتی را در بازار نقل و انتقالات لیگ برتر از دست داد.
کد خبر: ۶۱۷۴۵۶
تاریخ انتشار: ۲۰ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۷:۵۰ 10 June 2018

تیم فوتبال نفت آبادان امروز با بازاری خالی‌شده از بازیکن مواجه شده است و فوتبالیست‌های باقی‌مانده یا بی‌کیفیت هستند یا این‌که با تحلیلِ شرایط امروز این تیم، برای آمدن به آبادان مبالغی گزاف را طلب می‌کنند.

در این میان نیز هر روز خبرهایی درخصوص این باشگاه به گوش می‌رسد که مورد تایید مسوولان باشگاه نیست و در این بین آن‌چه که نقش "نمک" را بر زخم این روزهای آبادانی‌های لیگ برتر بازی می‌کند، فعالیت برخی رسانه‌های ورزشی است که شیطنت‌آمیز به دنبال تشدید التهاب در فضای فوتبالی آبادان هستند؛ همین رسانه‌ها که با آمدن پائولو سرجیو به نفت دست از سر مربیان دسته چندم برداشته و خیال‌شان از نیمکت این تیم راحت شد، اکنون پروژه‌ اختلال در جذب بازیکن را آغاز کرده‌اند.

این رسانه‌ها هر چند روز در میان نام بازیکن‌هایی که برای هواداران نفت جذاب نیستند را به عنوان فوتبالیست‌هایی که آمدن‌شان به این تیم قطعی شده مطرح می‌کنند تا شرایط این تیم را در فصل نقل و انتقالات از آن‌چه که هست دشوارتر کنند؛ بازیکن‌هایی که حتی در سبد خرید زردهای آبادان حضور ندارند!

این رسانه‌ها در حالی از کرار جاسم به عنوان گزینه قطعی جدایی از نفت یاد می‌کردند که یادشان رفته این بازیکن عراقی در آخرین روز از لیگ برتر هفدهم، قراردادش را با آبادانی‌ها تمدید کرد و حتی اخیرا بعد از این تحرکات مجبور به واکنش در فضای مجازی شخصی‌اش شد و تاکید کرد که در نفت می‌ماند.

در این بین علاقه‌مندان به ایجاد التهاب در آبادان حتی در حرکتی دم‌دستی به فضای مجازی شخصی (اینستاگرام) بازیکنان جدا شده از نفت روی آورده و مطالب منتشرشده توسط این بازیکنان را به گونه‌ای منعکس می‌کنند تا شاید آخرین تیرهای خود برای تخریب این نفت را که جانی دوباره گرفته است، پرتاب کنند.

باید پذیرفت که تیم فوتبال نفت آبادان در شرایطی سخت، این روزها برای جذب بازیکن علاوه بر تحمل مشکلاتی چون گرمای بالای 50 درجه، گرد و غبار و حتی نبود امکانات شهری باید با آن‌هایی که می‌خواهند نفت جایگاه خود در فصل آینده لیگ برتر را از دست بدهد و متزلزل شود نیز مبارزه کند؛ آن‌ هم نبردی سخت و پر از حرف و حدیث.

 

منبع: ایسنا

برچسب ها: نفت آبادان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار