ستاد انتخاباتی دکتر روحانی شامگاه سه شنبه با حضور جمعی از اقشار مختلف مردم در شهرستان کارون گشایش یافت و فعالیت خود را آغاز کرد
کد خبر: ۴۲۱۸۱۰
تاریخ انتشار: ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۲:۱۰ 10 May 2017
ستاد انتخاباتی دکتر روحانی با حضور جمعی از اقشار مختلف مردم در شهرستان کارون گشایش یافت و فعالیت خود را آغاز کرد.

حمید کهرام در آیین افتتاح ستاد انتخاباتی روحانی در شهرستان کارون اظهار کرد: دولت تدبیر و امید دولت صلح و آرامش است و در چهار سال اول با تصویب برجام و حرکت هایی که دردنیا انجام داد این موضوع را ثابت کرد چرا که توانست آرامش و صلح را در جهان ایجاد کند.

وی با اشاره به نامگذاری سال 96 به نام تولید و اشتغال توضیح داد: این نام تفسیر اقتصاد مقاومتی است.

رییس ستاد مرکزی روحانی در خوزستان زمینه لازم برای افزایش تولید و اشتغال را سرمایه گذاری دانست و گفت: برای این که تولید و اشتغال ایجاد شود باید از سرمایه گذاری بخش خصوصی چه داخلی و چه خارجی استفاده کنیم.

وی ادامه داد: برای جذب سرمایه گذاری داخلی و خارجی باید کشور ما از ثبات برخوردار باشد و تعامل بین المللی وجود داشته باشد لذا نباید با دنیا سر جنگ داشته باشیم. 

کهرام خاطرنشان کرد: برای افزایش تولید و اشتغالی که مقام معظم رهبری بر آن تاکید بسیاری داشتند فقط سرمایه گذاری بخش خصوصی داخلی کافی نیست بلکه باید سرمایه گذار خارجی نیز جذب شود.

وی با اشاره به این که طی چهار سال گذشته اصولگرایان در مسیر برجام سنگ اندازی‌های بسیاری کردند تا به نتیجه نرسد توضیح داد: ما معتقدیم با جریانهای اصولگرا هم باید مذاکره کنیم و با گفت و گو مشکلات را حل کنیم چرا که با جنگ و دعوا مشکلات حل نمی شود.

منبع: ايرنا
برچسب ها: حمید کهرام
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار