حضور بازیكن با سابقه باشگاه ملی حفاری در رقابت های فوتسال جام جهانی

بازیکن با سابقه باشگاه فرهنگی ورزشی شرکت ملی حفاری ایران همگام با تلاش جمعی بازیکنان تیم ملی فوتسال بزرگساران کشورمان در رقابت های جام جهانی خوش درخشید
کد خبر: ۳۱۳۱۶۰
تاریخ انتشار: ۲۶ مهر ۱۳۹۵ - ۱۵:۱۶ 17 October 2016
فرهاد توکلی روز بهانی مدت هفت سال است که در تیم فوتسال باشگاه ملی حفاری عضویت دارد و تنها بازیکن خوزستانی است که عضو تیم ملی فوتسال کشور می باشد.

وی در توضیح درباره موفقیت تیم ملی فوتسال در مسابقات جام جهانی   2016  و کسب مقام سوم این رقابت ها، گفت: این بازی ها در کشور کلمبیا برگزار و تیم ایران با تیم های صاحب نام در این رشته  به رقابت پرداخت.

توکلی با بیان اینکه مسابقات جهانی بزرگترین رویداد ورزشی است، افزود: در این رقابت ها تیم ها با بهترین نفرات شرکت می کنند و تیم ایران به عنوان پنجمین تیم برتر جهان با منتخبی از زبده ترین نفرات در این مسابقات حضور یافت و نتیجه خوبی به دست آورد.

بازیکن ملی پوش تیم فوتسال کشورمان با اشاره به اینکه در این مسابقات همه بازی ها سخت بود، اظهار کرد: در این دوره رقابت ها تیم های رده بالای جهان حضور داشتند و تیم ایران با تیم های قدری مانند برزیل، اسپانیا و روسیه دیدار داشت.

وی بازی با تیم پرتغال در مرحله انتخابی را دشوار ارزیابی کرد و گفت: تلاش بازیکنان تیم در این بازی ها بسیار ارزشمند بود و سبب شد که دست پر به کشور بازگردیم.

توکلی به جایگاه باشگاه فرهنگی ورزشی ملی حفاری در ورزش کشور اشاره و افزود: موفقیت خود و حضور در تیم ملی را مدیون این باشگاه هستم.

وی با اشاره به اینکه مدت چهار سال است که بازیکن تیم ملی است، اظهار کرد: بازی به صورت حرفه ای را از سال 85 آغاز و هفت سال است که در تیم فوتسال ملی حفاری عضویت دارم.

این بازیکن تیم ملی فوتسال کشور ضمن قدردانی از توجه مدیریت ارشد شرکت و باشگاه ملی حفاری به امر ورزش همگانی و قهرمانی  گفت: تیم فوتسال این باشگاه هم اکنون در مسابقات لیگ برتر باشگاه ها که با حضور 14 تیم در حال انجام است، حضور فعال دارد.

 توکلی افزود: تیم فوتسال ملی حفاری امسال با رویکرد جوانگرایی در لیگ شرکت کرده و ضمن تلاش برای حفظ موقعیت، کسب تجربه و تربیت بازیکنان جوان را برای حضور در رقابت های قهرمانی در سرفصل برنامه های خود قرار داده است.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار