چهاربانده کردن این مسیر ارتباطی یکی از انتظارات مردم خوزستان است و به نظر می رسد ضرورت دارد مسولان استانی بصورت جدی تری این پروژه را در دستور کار قرار بدهند. در سال های گذشته نیز مسولان پیشین اداره کل راه و شهرسازی و استانداری خوزستان وعده چهاربانده کردن این جاده را داده بودند که تا کنون عملی نشده است. حال باید منتظر ماند. آیا وعده مدیرکل راه و شهرسازی خوزستان عملی خواهد شد؟
کد خبر: ۳۲۲۷۱
تاریخ انتشار: ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۳:۳۲ 07 May 2015
مدیرکل راه و شهرسازی خوزستان از اجرایی شدن چهار بانده کردن چهار محور پرتردد این استان خبر داد.

منوچهر رحمانی، این محور‌ها را شامل اهواز – هفتکل، ایذه – دهدز، بهبهان – گچساران و ماهشهر – هندیجان اعلام کرد و افزود: مطالعات محور اهواز – هفتکل به اتمام رسیده و در مرحله برگزاری مناقصه قرار دارد و قطعه نخست ایذه – دهدز از سمت ایذه توسط قرارگاه خاتم الانبیا در دست اجراست.

رحمانی گفت: مطالعات محور بهبهان – گچساران هم به اتمام رسیده و عملیات اجرایی احداث باند دوم آن با برگزاری مناقصه بزودی شروع می‌شود.

وی ادامه داد: ‌ محور هندیجان – ماهشهر هم با حدود ۷۰درصد پیشرفت فیزیکی در دست تکمیل قرار دارد که امسال این محور زیر بار ترافیک خواهد رفت.

مدیرکل راه و شهرسازی خوزستان گفت: ‌با اتمام این پروژه‌ها، از حجم ترافیک این محور‌ها کاسته شده و کاهش ۴۰درصدی تصادفات را به دنبال دارد.

مدیرکل راه و شهرسازی خوزستان پیشتر نیز سه محور پرتصادف خوزستان را محورهای اهواز به اندیمشک، اهواز به ایذه و اهواز به بهبهان عنوان کرده بود.

تابناک خوزستان، هفته گذشته گزارشی را در خصوص وضعیت جاده اهواز-هفتکل-باغملک به ایذه که یک جاده ترانزیتی استان به استان بوده و همه روزه شاهد حجم سنگینی از تردد خودروهای سنگین است، منتشر کرده بود.

این محور ارتباطی متاسفانه همیشه شاهد حوادث ناگوار و کشته و مصدوم شدن جمع زیادی از هموطنان مان شده است. چهاربانده کردن این مسیر ارتباطی یکی از انتظارات مردم خوزستان است و به نظر می رسد ضرورت دارد مسولان استانی بصورت جدی تری این پروژه را در دستور کار قرار بدهند.

در سال های گذشته نیز مسولان پیشین اداره کل راه و شهرسازی و استانداری خوزستان وعده چهاربانده کردن این جاده را داده بودند که تا کنون عملی نشده است. حال باید منتظر ماند. آیا وعده مدیرکل راه و شهرسازی خوزستان عملی خواهد شد؟

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار