استاندار خوزستان گفت: مسوولان ادارات استان باید در تسهیل و رسیدگی به امور مردم با جدیت برخورد کنند.
کد خبر: ۹۹۹۵۵۴
تاریخ انتشار: ۱۵ مهر ۱۴۰۰ - ۲۳:۲۹ 07 October 2021

صادق خلیلیان امروز در نشست محرومیت زدایی شهرستان های مسجدسلیمان، اندیکا، لالی و هفتکل بیان کرد: مردم بیش از این تحمل پیچ و خم‌های اداری را برای حل مشکلات خود ندارند و مسوولان ادارات استان باید در تسهیل و رسیدگی به امور مردم با جدیت برخورد کنند.

وی افزود: منطقه‌ای که باید از بهترین مناطق خوزستان باشد اکنون شاهد مشکلات مختلف از جمله مسایل زیرساختی‌، راه ها ، کشاورزی است.

استاندار خوزستان با تاکید بر دستگاه های اجرایی برای رسیدگی بر امور مردم گفت: در هیچ شرایطی هیچگونه نشستی بدون هدف برگزار نشود مگر برای اینکه خدمات رسانی یا اقدامات اساسی در مناطق محروم باشد.

خلیلیان با بیان اینکه اگر یک سوم از هزینه‌های اداری را صرف مسایل عمرانی کنیم کشور و استانی آباد خواهیم داشت، افزود: برخی هزینه‌های اداری باعث کسری بودجه در کشور می‌شود، در صورتی که اگر این هزینه ها را صرف مسایل عمرانی کنیم، شاهد رشد و پیشرفت چشمگیری در این زمینه خواهیم بود.

وی با اشاره به زلزله اخیر در مرز خوزستان و چهار محال بختیاری ادامه داد: گروه‌های ارزیابی خسارت وارد شده بر اثر زلزله را تقویت کردیم تا هرچه سریعتر نتیجه را گزارش دهند و پس از آن اقدامات لازم انجام شود.

استاندار خوزستان گفت: مناطقی که نیازمند آواربرداری هستند مشخص شده و هرچه سریعتر ماشین‌آلات و گروه‌های امداد رسان به آن مناطق اعزام می‌شوند.

خلیلیان افزود: خدمات مهمی در خصوص مسایل زیرساختی این مناطق که باعث تقویت بحث راه، آب آشامیدنی، گاز رسانی و موارد دیگر به تصویب رسیده که از هفته آینده اجرا خواهد شد و امیدواریم تا پایان سال به مرحله انجام برسد.

برچسب ها: صادق خلیلیان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار