رئیس شورای شهر اهواز محوریت اصلی شورای ششم را ثبات در مدیریت شهری عنوان کرد و گفت: شعار این شورا مساله شفافیت و صداقت در کار خواهد بود که تا پایان همین روند را دنبال خواهد کرد.
کد خبر: ۹۹۸۹۲۸
تاریخ انتشار: ۱۳ مهر ۱۴۰۰ - ۱۰:۴۲ 05 October 2021

رئیس شورای شهر اهواز محوریت اصلی شورای ششم را ثبات در مدیریت شهری عنوان کرد و گفت: شعار این شورا مساله شفافیت و صداقت در کار خواهد بود که تا پایان همین روند را دنبال خواهد کرد.
رئیس شورای شهر اهواز رئیس شورای اسلامی شهر اهواز در آیین تکریم و معارفه رضا امینی شهردار جدید اهواز اظهار کرد: فرصتی که برای نظام مقدس جمهوری اسلامی به ویژه برای استان خوزستان در دولت جدید ایجاد شده، یک فرصت استثنایی برای حضور مدیران و معاونین در سطح ملی برای خوزستان و اهواز است که نوید بخش آینده ای روشن همراه با رشد و توسعه خواهد بود.

وی افزود: اهواز با جمعیتی بالغ بر یک میلون و ۲۵۰ هزار نفر از کلانشهر های بزرگی است که دارای مشکلات متعددی در حوزه های مختلف عمرانی،حمل و نقل،فرهنگی و غیره است که نیازمند یک نگاه ویژه در سطح ملی است.

محمودی عنوان کرد: مشکلات اهواز در زیرساخت ها مثل آب و فاضلاب، آسفالت، آب های سطحی، حمل و نقل عمومی، حاشیه نشینی، بافت های فرسوده و سایر مشکلات، حل شدنی نیست مگر با نگاهی ویژه در سطح استان و با اختصاص اعتبارات ویژه ملی، که این نگاه و اعتبارات باید در سایه همدلی و وحدت باشد.

وی با تشکر از اقدامات صورت گرفته شورای قبلی و شهرداران گذشته عنوان کرد: شعار این شورا مساله شفافیت و صداقت در کار خواهد بود که تا پایان همین روند را دنبال خواهد کرد.

وی با بیان این نکته که محوریت اصلی این شورا مساله ثبات در مدیریت است گفت: ثبات مدیریتی در مدیریت شهری مساله ای است که در شورای ششم به طور جد دنبال می شود.

محمودی مساله بعدی را مساله تعامل میان بخشی در حوزه های مختلف شهری خواند و اضافه کرد: یکی دیگر از برنامه های شورای ششم، بحث انظباط مالی است که از مسائل مهم تلقی می شود.

وی گفت: شعار دولت جدید در مورد فساد ستیزی و نگاه عدالت محورانه مساله ای است که شورای شهر نیز آن را در مدیریت شهری دنبال کرده و با توجه به توزیع عادلانه خدمات در شهر، نگاه عدالت محور و توجه به مناطق کم برخوردار را در برنامه دارد.

این مقام مسئول با اشاره به اهمیت حوزه فرهنگی، تصریح کرد: توجه به نخبگان مساله مهم دیگری است که نیاز به توجه و استفاده از نخبگان و مدیران جوان انقلابی دارد و دیدگاهی است که شورای شهر سعی بر پیروی از آن دارد.

رییس شورای ششم شهر اهواز عنوان کرد: شهرداری اهواز با بودجه ای که دارد و آن مقداز از بودجه که محقق شده، نمی تواند چالش های فعلی را پشت سر بگذارد و نیازمند تحقق ارزش افزوذه و حق آلایندگی و اعتبارات ملی است که در این راه از استاندار ویژه اهواز می خواهیم که به شورا و شهرداری اهواز کمک کند.

وی در پایان یاد آور شد: مساله آخر مساله سرمایه گذاری است که شیوه مهم حل و برون رفت از مسائل و معضلات موجود است و در این راه دست سرمایه گذاران را می به
گرمی می فشاریم و از دستگاه های مختلف هم خواستاریم که در مانع زدایی برای حل مشکلات به سرمایه گذاران کمک کند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار