مدیرکل حفظ و نشر آثار دفاع مقدس خوزستان گفت: خوزستان باید جایگاه خودش را به عنوان پایتخت دفاع مقدس به همه دنیا ثابت کند که در این راه شهرداری کلانشهر اهواز کمک ها و اقدامات خوبی انجام داده است.
کد خبر: ۹۹۶۵۰۰
تاریخ انتشار: ۰۳ مهر ۱۴۰۰ - ۱۹:۴۹ 25 September 2021

مدیرکل حفظ و نشر آثار دفاع مقدس خوزستان گفت: خوزستان باید جایگاه خودش را به عنوان پایتخت دفاع مقدس به همه دنیا ثابت کند که در این راه شهرداری کلانشهر اهواز کمک ها و اقدامات خوبی انجام داده است.

روز شنبه ۳ مهرماه آیین رونمایی از سردیس شهید محمد رضا سبحانی در پارک سبحان منطقه کمپلو با حضور سعیدی نیا قائم مقام شهردار، سردار مرادحاجتی مدیرکل حفظ و نشر آثار دفاع مقدس استان خوزستان، موسوی زاده، زارع زاده و شانه سازان اعضای شورای اسلامی شهر اهواز، امینی معاون فرهنگی اجتماعی ورزشی، محمدی معاون خدمات شهری، خنافره رئیس سازمان آرامستان ها، تعدادی از مدیران مناطق و مسئولین شهرداری و نیروهای نظامی و انتظامی و برگزار شد.

در این آیین رونمایی، سردار حاجتی مدیرکل حفظ و نشر آثار دفاع مقدس خوزستان با اشاره به زیبایی اقداماتی همچون طراحی سردیس شهدا و یادمان آن ها در فضاهای شهری، اظهار داشت: خوزستان باید جایگاه خودش را به عنوان پایگاه دفاع مقدس به همه دنیا ثابت کند که در این راه شهرداری کلانشهر اهواز کمک ها و اقدامات خوبی انجام داده است.

سردار حاجتی داشتن جوانانی همچون سردار شهید علی هاشمی و شهید سبحانی را مایه افتخار مردم خوزستان خواند و افزود: کارهای خوبی در زمینه ترویج آثار دفاع مقدس و فرهنگ ایثارگری در سطح استان و اهواز انجام شده و امیدواریم به پاسداشت جایگاه شهدا، در سال ۱۴۰۱ در مبلمان و سازه های شهری این آثار را بیش از پیش مشاهده کنیم.

سعیدی نیا قائم مقام شهردار اهواز در ادامه در آیین رونمایی از سردیس شهید سبحانی، اظهار داشت: شهرداری اهواز همواره در راستای پاسداشت مقام شهدا، در برنامه خود اقداماتی ارائه داده و امروز نیز با رونمایی از سردیس شهید محمدرضا سبحانی، برگ زرینی به افتخاراتش اضافه شد.

وی افزود: یادمان هایی که در پارک ها و مناطق مختلف شهر برپا شده از کارهای ارزشمندی است که قرار دادن و رونمایی از سردیس شهدا در کنار این یادمان ها می تواند زیبایی و فضای این اماکن مقدس را دو چندان کند.

سعیدی نیا برنامه ساخت یادمان ها و قرار دادن سردیس ها و نماد شهدا در اماکنی مثل پارک ها و فضاهای عمومی را توسط شهرداری اهواز ادامه دار خواند و ترویج فرهنگ ایثار و مکتب دفاع مقدس را وظیفه ای همگانی برای تک تک افرادی که توانایی انجام کار در این حوزه را دارند معرفی کرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار