سیدشکرخداموسوی نماینده ادوار مجلس شورای اسلامي در پیامی در گذشت شهادت گونه نوجوان فداکار "علی لندی" را به عموم ملت شریف خوزستان تسلیت گفت.
کد خبر: ۹۹۶۲۹۰
تاریخ انتشار: ۰۳ مهر ۱۴۰۰ - ۰۷:۵۷ 25 September 2021

سیدشکرخداموسوی نماینده ادوار مجلس شورای اسلامي در پیامی در گذشت شهادت گونه نوجوان فداکار "علی لندی" را به عموم ملت شریف خوزستان تسلیت گفت.

متن کامل پیام:

بسم الله الرحمن الرحیم

انا لله و انا الیه راجعون

علی لندی نوجوان فداکار خوزستانی شجاعانه دل به آتش زد تا نشان دهد جنگ آوری ، فداکاری و از خود گذشتگی سن و سال نمی شناسد.

علی ، این بزرگ مرد کوچک ، در ایامی که یادآور دفاع جوانان و نوجوانان دیروز این مرز و بوم از تمامیت ارضی ایران عزیز بود دفاعی مقدس از جان انسانهایی که محتاج یاری بودند را از خود به نمایش گذشت تا ثابت کند ایثارگری و دلاوری محصور در جغرافیا و زمان نیست.

نوجوان قصه ی ما در آغاز سال تحصیلی جدید از یک دانش آموز ، به یک استاد تمام ایار مکتب عشق و ایثار و فداکاری و از خودگذشتگی مبدل گشت و با تقدیم جان شیرین خود به همه ی ما نشان داد که در مصائب و مشکلات و سختی ها دست هم را بگیریم و نسبت به درد و رنج یکدیگر بی تفاوت نباشیم.

اینجانب این عروج شهادت گونه را خدمت همه ی مردم شریف ایران ، خصوصا دانش آموزان عزیز ، خوزستانی های قهرمان ، قوم بزرگ بختیاری ، هم تباران غیرتمند ایذه ای ، طایفه ی معزز لندی ، و علی الخصوص خانواده ی این نوجوان شجاع و دلیر تسلیت عرض نموده و بهشت برین و هم نشینی با شهدا را برایش از خداوند متعال مسئلت دارم و صبر و شکیبایی را برای شما خوبان آرزومندم.

سید شکرخدا موسوی
نماینده دور نهم مجلس شورای اسلامی

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار