از سوی سازمان هدفمندسازی یارانه‌ها انجام شد؛
مدیر عامل سازمان هدفمندسازی یارانه‌ها از اختصاص و پرداخت مبلغ ۱۷۴۸۴ میلیارد ریال به بخش تولید و اشتغال وزارتخانه‌های جهاد کشاورزی؛ صنعت، معدن و تجارت؛ راه و شهرسازی؛ میراث فرهنگی و گردشگری؛ تعاون، کار و رفاه اجتماعی؛ نفت، آموزش و پرورش، سازمان فنی و حرفه ای، دانشگاه فنی و حرفه ای، کمیته امداد امام خمینی (ره)، سازمان بهزیستی کشور، و معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری خبرداد.
کد خبر: ۹۹۵۷۱۵
تاریخ انتشار: ۳۱ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۰:۳۱ 22 September 2021

به گزارش اداره کل روابط عمومی سازمان هدفمندسازی یارانه‌های کشور، دکترامید حاجتی، مدیر عامل سازمان هدفمندسازی یارانه‌ها با اعلام این خبر عنوان کرد: به منظور حمایت دولت از بخش‌های تولید و اشتغال در کشور، مبلغ ۱۷۴۸۴ میلیارد ریال در اجرای ردیف (۲۸) جدول مصارف هدفمندی موضوع بند (الف) تبصره ۱۴ قانون بودجه سال ۱۴۰۰ کل کشور به وزارتخانه‌های جهاد کشاورزی؛ صنعت، معدن و تجارت؛ راه و شهرسازی؛ میراث فرهنگی و گردشگری؛ تعاون، کار و رفاه اجتماعی؛ نفت، آموزش و پرورش، سازمان فنی و حرفه ای، دانشگاه فنی و حرفه ای، کمیته امداد امام خمینی (ره)، سازمان بهزیستی کشور، و معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری پرداخت شد.
مدیر عامل سازمان هدفمندسازی یارانه‌ها با بیان اینکه مبلغ ۴۱۳۴ میلیارد ریال به وزارت جهاد کشاورزی بابت تولید واشتغال پرداخت شده است، گفت: از ابتدای سال جاری تا کنون مبلغ ۱۶۰۷۷ میلیارد ریال از منابع این سازمان به این وزارتخانه پرداخت شده است.
وی ادامه داد: در این حوزه، مبلغ ۳۶۱۸ میلیارد ریال به وزارت صنعت، معدن و تجارت واریز شد و در مجموع از ابتدای سال جاری تاکنون جمعا مبلغ ۱۴۰۷۰ میلیارد ریال به این وزارت خانه پرداخت شده است.
دکتر امید حاجتی درخصوص حمایت از بخش اشتغال و تولید وزارت راه و شهرسازی گفت: مبلغ ۳۶۱۸ میلیارد ریال از منابع هدفمندی به این وزارت خانه پرداخت شد و در مجموع مبلغ ۱۴۰۷۰ میلیارد ریال را از ابتدای سال جاری تا کنون به حساب این وزارت خانه واریز شده است.
وی گفت: مبلغ ۷۷۵ میلیارد ریال به وزارت میراث فرهنگی وگردشگری پرداخت شد و از ابتدای سال جاری تا کنون در مجموع مبلغ ۳۰۱۴ میلیارد ریال به حساب این وزارت خانه در اجرای ردیف (۲۸) جدول مصارف هدفمندی موضوع بند (الف) تبصره ۱۴ قانون بودجه سال ۱۴۰۰ کل کشور پرداخت شده است.
مدیرعامل سازمان هدفمندسازی یارانه‌های کشور مبلغ پرداختی به وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در حوزه اشتغال و تولید را ۵۱۷ میلیارد ریال عنوان داشت و افزود: از ابتدای سال جاری تاکنون نیز مبلغ ۲۰۱۰ میلیارد ریال به این حوزه از منابع این سازمان پرداخت شده است.
وی با تاکید به تاثیر بخش انرژی در حوزه تولید و اشتغال درکشور اظهار کرد: در جهت حمایت از حوزه اشتغال و تولید در وزرات نفت، مبلغ ۲۵۸۴ میلیارد ریال به این وزارتخانه پرداخت شد.

دکتر حاجتی اضافه کرد: از محل اجرای بند (۲۸) جدول تبصره ۱۴ قانون، مبلغ ۳۰۰ میلیارد ریال از منابع این سازمان به وزارت آموزش و پرورش پرداخت شد و در مجموع از ابتدای امسال مبلغ ۱۱۶۷ میلیارد ریال به این وزارت خانه واریز شده است.

حاجتی ادامه داد: ۳۰۰ میلیارد ریال به دانشگاه فنی وحرفه ای؛ مبلغ ۷۷۵ میلیارد ریال به معاونت علمی و فناوری رئیس جمهور؛ ۳۰۰ میلیارد ریال به سازمان فنی و حرفه ای؛ مبلغ ۳۹۴ میلیارد ریال به کمیته امداد برای توانمند سازی مددجویان تحت پوشش این نهاد‌ها و مبلغ ۱۶۹ میلیارد ریال به سازمان بهزیستی کل کشور در اجرای بند (۲۸) جدول تبصره ۱۴ قانون بودجه سال ۱۴۰۰ کل کشور پرداخت شد که در حمایت‌های لازم در بخش تولید و اشتغال در این وزارت خانه‌ها صورت گرفته باشد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار