از خرداد ۱۴۰۰ صورت گرفت؛
تابناک سمنان: علی تشنه دل رییس سازمان صنعت،  معدن و تجارت استان سمنان گفت: ۶ هزار و ۷۰۰ میلیارد ریال تسهیلات رونق تولید به واحد‌های صنعتی و کشاورزی استان از خرداد ۱۴۰۰ تاکنون پرداخت شد.
کد خبر: ۹۹۵۵۳۰
تاریخ انتشار: ۳۰ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۵:۴۹ 21 September 2021

پرداخت بیش از 6 هزار میلیارد ریال تسهیلات به صنعتگران سمنانی

 

رییس سازمان صنعت،  معدن و تجارت استان سمنان بیان کرد: تا کنون ۳۷۷ واحد تولیدی صنعتی معدنی و کشاورزی در قالب تسهیلات رونق تولید ۱۴۰۰ جهت دریافت تسهیلات به ارزش بیش از ۳۰هزار میلیارد ریال به بانک‌های عامل معرفی شدند.

وی اظهار داشت: در این نشست با پرداخت تسهیلات به ارزش بیش از ۷ هزار میلیارد ریال به ۱۵ واحد صنعتی و کشاورزی موافقت و مشکلات بانکی و زیربنایی چهار واحد تولیدی صنعتی استان بررسی شد.

علی تشنه دل خاطرنشان کرد: حدود ۶هزار و ۷۰۰میلیارد ریال تسهیلات رونق تولید به ۲۰۲ واحد تولیدی صنعتی و کشاورزی استان سمنان از خردادماه ۱۴۰۰ تاکنون پرداخت شد که ۶۲ واحد به ارزش حدود ۶ هزار و ۱۰۰ میلیارد ریال مربوط به بخش صنعت و ۱۴۰ واحد به ارزش حدود ۵۷۰ میلیارد ریال مربوط به بخش کشاورزی بود.

تشنه دل ادامه داد: از ابتدای تشکیل کارگروه رفع موانع تولید در استان سمنان، مشکلات بیش از ۱۳۰۰ واحد تولیدی مورد بررسی قرار گرفت و در جهت رفع موانع موجود و پشتیبانی و مانع زدایی از واحد‌ها، ۲۸۰۰ مصوبه به تصویب اعضای کار گروه رسید.

لطفا مارا در شبکه های اجتماعی یاری کنید:

اینستاگرام تابناک سمنان
Email: semnantabnak@gmail.com 

 

 

مطالب مرتبط
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار